Antagen 1.yosefz | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1.yosefz

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? yosef

Vad heter du på discord? 1.yosef

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016eb4d759

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag RPar dagligen på Unive och RPar med Gäng och vänner. Om jag har prov eller läxor så priotirerar jag det annars spelar jag Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 35 ggr

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En serversvakts uppgift är såsom att hålla koll på spelare. De underlättar Staffs uppgift inom att vara en vakt på servern. Servervakt har viss tillgång till perms och de har olikt uppgifter med Staffs. Servervakter har tillgång till kick och /svban, och svban brukar vara 1 timme. Kortfattat de finns för att få bort lallare elelr folk som gör mild regelbrott, finns det folk som gör grovt regelbrott så skickar Servervakt in de till Sv Ansvariga eller Junior mods.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag vil underlätta och få bort lallare som förstör för servern. Jag vill hjälpa servern och vara delaktigt inom att hjälpa och underlätta även för Staff. Jag kommer även bidra med aktivitet. Jag har vart lojal och är grönspelare med ritkig bra historik. Jag tycker ni borde ta in mgi i era team, då jag även vill bli Staff. Jag kommer göra ett skit bra arbete i erat team.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: Polisen stannar mig och vill söka inom fordonet och mig, jag lägger vapnet i fordoent och sedan Dvar den

Korruption: Att jag inte tar åtgärder på mina vänner om de begår regelbrott.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Tillbaka