Nekad ghost22222 | Ban Överklagan [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lassekasse5

Helper
Helper
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199669261176/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? lassekasse5

Vem var det som bannade dig? Mrking

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-11 164558.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom tror att jag gjorde fel gjorde dock lite fel men ja tycker att man ska släppa med en muntlig varning tror han ej såg hela senariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja men jag proddade sen kom oppsen och riktade sen så betalade jag ut mig och då så sa han /me sätter lapp la sombra alliansen är hundar t vandetta och när jag skrev de så sparng han till dom andra och då skickade jag de då var inte han där och då sprang jag upp till min heli och då kommer han springades upp och då var jag lite i luften han hade ju ingen koll och när jag var lite i luften då riktade han på mig då drog jag bsc 5 meter upp i luften så jag hörde han inte eller något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den är felaktig pga staffen verkar ej sätt hela senario så jag tycker att han kan släppa med muntlig varning om han inte sätt hela senariot är vad jag tycker iaf för jag hörde han ej eller något han riktade så muntlig varning skulle jag säga

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har aldrig varit bannad på unive någon annan gång för har bra rp men ja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade typ kunnat landat men va ju redan i luften och va påväg att åka men de är väll typ det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort nästa gång så jag slipper detta och jag kommer aldrig mer få krim varning heller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Specca hela senario, och du var inte lite uppe i luften när han rikta!
Ljug inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka