Accepterad ghost22222 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lassekasse5

Helper
Helper
Meddelanden
36
Reaction score
0
⚠ Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin ban via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera ban-information manuellt.

Berätta vad som hände Det började så att vi snackade med en bra konversation och sen så börjar de hoppa ut och sjkuta helt utan anledning vi har inget krig och de hade ingen anledning att skotta mot oss sedan så börjar dom en jakt på oss och jag ramlar ur bilen i ganska seg hastighet för vi skulle svänga upp och då så hoppade de ut och då stog jag upp med yrhet kvar och efter yrheten så börjar jag skotta mot de och jag rpade på skador, det var berättat lite kort vill även lägga till att de försöker pittas under jakten.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tycker bannen är både felaktig och rätt men jag anser också att de gör fel och inte får återgärder för skotta helt utan anledning och även pittning

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag skulle kunnat förstärka mina skador lite grann

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag är egentligen ingen problem spelare och jag tycker att ni ska släppa med en varning för de va inte så stort de där och jag brukar aldrig få bans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka