Accepterad rymmefr | Ban Överklagan [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213972093/

Ditt Hex-ID: steam:11000014aba0a7d

Vad är din discord tagg? Rymmefr

Vem var det som bannade dig? mrking och zyphe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-18 192519.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett ganska klart banbart regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte förbi Playboys huset efter en skottlossning som jag inte vart inblandad i, de börjar jaga mig jag får lite damp då men tog inte ut de på dem osv men när jag låg i ca 380-400 så kom en snut o mötte mig. vet inte om de va dsync ellere vidare men han körde rakt in i mig så hela bilen går sönder, jag försöker hoppa in i min kompis vän och blir benad av polisen. efter de så rikta han på mig efter han har avlåssat skott på min kompis bil å som jag anser som ett stort fel med då men men sen så sluta han rikta lite o jag gör dumma beslutet av att börja skjuta mot han ist för att ge upp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den vart placerad rättvist men då jag har vad jag anser som en väldigt fin historik inom både ban och krimvarningar tycker jag att jag skulle komma undan med en krim varning, men de är vad jag tycker och de är helt deras val att sätta ban osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans är mestadels från lall när man ej vart medlem och hade råkigt, annars har jag endast en ban som vart felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara gett upp ist för o skjuta mot snuten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka