Accepterad Geth | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Geth

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? gethchn

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jeff Klåås 32 år gammal (Född 1994)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Impulsiv, lojal, orädd.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jeff Klåås är 32 och uppvuxen i en småstad där alla känner alla och där man ställer upp för varandra. Han växte upp med sin mamma som jobbade mycket men också sin bror, så han fick tidigt lära sig att fixa saker och ta ansvar med sin bror. Det gjorde att han blev en sån som kliver fram för andra, ibland en aning för mycket vilket gör att han glömmer bort sina egna behov. Han är rätt intensiv som person. Mycket energi, snackar snabbt, skrattar högt och drar lätt med sig folk. han är också fokuserad och rätt skarp när det behövs. Samtidigt kan han vara hetsig och gå på känsla lite för ofta, speciellt när det blir stressigt. Vilket har ledit till att det har blivit några felsteg på vägen, och han vet om det, även om han inte alltid lyckas bromsa i tid. Efter skolan testade han lite allt möjligt, jobb på sin lokala simhall och ica. Men när han började jobba mer med bevakning så klickade det. Han gillade tempot och att faktiskt göra något som betyder något. Jeff är inte den som backar undan när det händer något utan han går fram direkt, ibland utan att tänka efter. På fritiden kör han hoj, mest sin Kawasaki Z900. Det är där han rensar huvudet och släpper allt annat. Han gillar farten och fokuset det kräver. Det är också där han får utlopp för sin impulsiva sida, fast ändå på ett sätt han har kontroll över. Han är inte perfekt och försöker inte heller låtsas som det. Han vet att han kan vara impulsiv, envis och ibland lite för stolt. Men han är rak, lojal och vill bli bättre. Målet är att bli polis men inte för statusen eller makt, utan för att han faktikt vill göra skillnad. Vara en sån man kan lita på, som dyker upp och levererar när det gäller både för medborgarna här i unive men också sina kollegor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös RP nivå där jag alltid försöker att utveckla scenarion, även fast det inte alltid är möjligt, vi kan ta som exempel, dom flesta som krockat sin bil tänker inte så mycket på det, men det är en bra start punkt till ett väl utvecklat scenario.. Om det händer så kan man ringa meko och låta dom komma med en bärgare, och lösa det, så träffar man även personer man inte ens visste fanns tidigare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man spelar för scenariots skull, inte bara för att tjäna makt och pengar liksom.. alltså för att alla ska ha kul.. Ett exempel skulle vara att jag som polis kommer fram till ett butiks rån, istället för att man pittar de kriminella avskummen så fort dom lämnar butiken så kan man faktiskt ta och ha ett riktigt snutjag runt hela staden och sen kanske avlägsna från jaget för att är en risk för fotgängare och annat civilt folk.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har definitivt brutit mot regler tidigare.. vissa grövre än andra, men jag har lärt mig av mina misstag, det lönar sig inte riktigt att bryta mot reglerna då man blir bannad och kanske blir av med medlemskap, sen bör vi inte snacka om unive abstinensen.. men skämt å sido jag har läst igenom reglerna och har lärt mig vad som krävs

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vi har då powegaming, där det finns två olika nivåer, ena där man leker att man har superkrafter och inte bryr sig om sina personliga skador och bara fårtsätter köra efter man krockat i ett träd i 300km/h.. sen den andra nivån av PG är att man spelar för makt och pengar, ganska vanligt inom den kriminella delen av RP. Sen så skulle jag säga att Sunt förnuft är den viktigaste regeln som finns inom rp, det vill säga att man inte bör göra något som man inte hade gjort på riktigt, typ att man flyger en helikopter genom en tunnel, det är väldigt korkat (vi är inga redbull stuntare direkt)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nja, jobbar en hel del så aktivitet är mestadels begränsad till helger

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka