Accepterad Gashi | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gashi

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Gashi

Vad heter du på discord? Vicious9029

Ange ditt födelsedatum 18 November 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv ofta från 18:00-02:00, brukar också vara aktiv på helgerna tidigare än så.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Cirka 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla ordning och reda på sin omgivning i rp servern, framför allt ta hand om nytt folk för dem bryter oftast mot reglerna då dem oftast saknar kunskap och är ovana med en seriöst RP server. SV vakt ska också underlätta arbeten för admins/mods i servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Vad jag kan bidra med till Unive är mina kunskaper om hur man hanterar en seriös RP server. Jag har bra vana att hantera folk som lallar då man blir irrieterad och det förstör RPn i servern. Jag vill kunna underlätta för admins/staffs när inte dem har tid när de och då menar jag även fail rp, rdm,powergamin etc etc och jag vill vara stor hjälp till att göra servern mycket bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan tydas på lite olika sätt såsom använda sina servervakt powers som en förmån åt sig själv eller hjälpa sina vänner under olika scenarios. Ett bra exempel är att man inte tänker på serverns eller spelarens bästa i det. En utmärk funktion för detta är att göra små stickprovskontroller på etc, revs, och ställa krav på allt. Bans och kicks bör vara inspelade och clippade och sedan lagras i ca 2 dygn. Jag föredrar att lagra all sånt i ca 1 vecka då det kan ha en stor betydelse ifall en användare har upprepat sina misstag och inte tagit lärdom utav dem.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka