- Meddelanden
- 369
- Reaction score
- 37
Ban-referens
fivem-lacken-956 — FiveM, Utgår 2026-03-12
Anledning: Säger gudarna samt kommer bli sckickad
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag höll i en demonstration snake, satte mig i staffsamtal sa att vi skulle sluta, då avbröt vi demonstrationen och jag sa "gudarna förbjöd våran demonstration" då satte han mig i staff samtal och sa att jag skulle bli banad för halv ooc för jag sa gudarna. Asså det var halv ooc men vad ska jag säga? jag vill inte ha demostrationen längre fast jag har tagit tid med att hämta allt osv. Sedan sa jag att jag kommer bli sickad för dem skulle gripa mig o grejer och lite samma sak där, ska dem påbörja scenario med mig och sen blir jag banad mitt i. Scenariot i sig var också bra, polisen gillade scenariot och vi gilla scenariot och sen blev jag bannad mitt i
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar men det är en så onödig grej tycker jag
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Inte säga gudarna och inte säga att jag blir sickad när dem börjar rpa med mig
Varför ska vi ge dig en till chans? för att det är en så liten sak
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Senast ändrad: