Accepterad Gargantua | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Ban-referens
fivem-bensin-xmhw — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: Mild FearRP (§ 4.1d), Powergaming (§ 4.1h) - Springer iväg när han blir siktad + skjuten på med taser, flyger in i träd med bil utan att RPa på skador.
Bannad av: Skip_02
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag rpade med min vänn vi körde sjukvårdsbussar sedan råkade jag köra in i en polisbil då blev min kompis gripen för sabotage mot blåljus verksamhet, jag körde till fängelset där sa han att det var jag som körd in i dem, då börja dem jaga mig och rikta tazer mot mig då hoppa jag in i mitt fordon fast dem rikta, sen körde jag in i ett träd och rp ej på mina skador.

Detta är riktigt skämit utirån mitt håll då jag går helt emot mina rp värderingar, jag spelade inte rp i det scenariot utan jag spelade bara för att vinna och det går emot mina rollspels värderingar, jag rpar vanligtvis för både parterna för att ha roligt för jag bryr mig vanligtvis inte om att vinna alls och jag har tänkt på detta en del och jag tror mitt agerande berrode på att jag hade tråkigt. En röd tråd i mina banns är att de sker på kvällen när jag har tråkigt så istället för att bara stänga av spelet går jag och begår regelbrott för att det är "roligt" i fortsättningen ska jag bara stänga av spelet när jag har tråkigt istället för att fortsätta för det slutar alltid dåligt och detta kommer jag göra för min egna skull.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för min ban till nästa gång ska jag stänga av fivem så fort jag har tråkigt

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? För att undvika regelbrottet helt skulle jag bara ha stängt av innan då jag kom in i scenanriot med en lall inställning. Men om jag skulle spela scenariot korrekt skulle jag ha hållt upp händerna när polisen rikta tazer för då hade man kunnat utveckla scenariot så mycket mer men istället sket jag i att dem rikta och bara körde iväg och det är as tråkigt från deras sida. Och när jag körde in i trädet skulle jag ha rpat på mina skador men det gjorde jag inte..

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag nu har lärt mig vad jag ska göra, så fort jag har tråkigt ska jag bara stänga av fivem för annars kommer jag bara göra regelbrott och förstöra rpn för alla och bli banad och det är verkligen inte värt det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka