Gargantua | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ange ditt födelsedatum 21 November 2008

Vad heter du på discord? Gargantua#5276

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15-22
Tisdag 13-22
Onsdag 13-22
Torsdag 14:30-22
Fredag 14-02
Lördag-11:00-02:00
söndag 11:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? 680 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill kunna stötta servern jag är polis och innom det yrket så möter man på folk som powergamar suntförnuft lallar copbaitar och mer jag vill kunna vara med och uttveckla unive jag vill hjälpa till med så mycket som går jag är otroligt aktiv både ingame och på discord jag vill skapa unive till en bättre platfrom utan att folk ska lalla och hålla på. Jag vill också kunna lära folk hur man rpar. Om någon tillexempel copbaitar jag ska inte sv banna personnen. Uttan jag ska kicka personnen jag ska inte banna någon i ett senario och jag tycker att jag kan lära folk mycket mer lyssnar dom inte om dom gör något fel då kan man tillexempel kicka dom. Det är så otrloigt många personner som kör på unive. Och jag vill bli en av dom som hjälper till

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till unive är en så bra rp server men så klart finns det folk som lallar på alla servrar och att sv banna folk tycker jag är bättre en att banna dom under längre tid då folk kan begå misstag då lär man dom vad som faktist är rätt. Unive är en av dom få serverna som håller en hög rp. Men endå har en så stor spelarbass och ett aktivt staff team då vill jag även hjälpa staffsen gennom att vara sv så kan jag hjälpa till. Och istället för att bara skriva en report så skulle jag själv kunna hjälpa till

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag har gjort mitt bästa för att höja rpn nivå hos alla då jag skulle kicka eller banna om dom skulle bryta mot någon regel skulle dom göra något grövre brott skulle jag kontakta staff teamt vissa klipp om vad som händer. Jag skulle kontakta staff temaet om att höja bannen då visa folk ej tar åt sig över en timmes bann och då fakrist att kunna banna dom längre så dom får mer kosekvens tänk man lär sig otrlogt mycket effter en ban med. Jag skulle göra så mindre personner copbaitar. och andra regel brott. Det finns folk som lallar och då kan man lära dom gennom en kick om att inte lalla.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde vara servervakt på grund ut av att jag har lärt mig. Jag som polis jag vet villka ställen som är lalliga då kanske jag håller ett extra öga där jag när jag rpar träffar jag så otroligt många mäniskor jag försöker göra en så social rp som möjöigt och då ibland träffar man på folk som lallar eller något sånt. Som en gång var det någon som skulle till häktet när han hade handbojor så la han ner en sniper på marken uttan att ha någon ryggsäck eller något. Och om jag skulle vara sv då skulle jag tillexempel kunna kicka han. Folk copbaitar också mycket ddom följer effter poliserna kör olagligt framför poliserna bara för att få deras uppmärksamhet dom kan slada omkring en och mer. Och så kan jag kicka folk som kör halv ooc tillexempel pratar halv OOC skriver kolla min lapp har ./sme dagdrömmer.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli Servervakt för att kunna göra unive till en bättre plats höja rpn nivån på alla. Kunna lära folk hur man faktist rpar folk som inte har så mycket koll då kickar jag dom så dom får en chans att fakttist läsa reglerna. Dv bilar som bara står på vägen helt övergivna. Folk på fängelset lallar sönder dom bara börjar slåss och rpar ej på slagen en gång blev någon sönder sparkad och under sparken skrek han fegis till personnen som gjorde det uttan någon smärta eller något. Jag vill höja rp nivån på alla. Villket att vara Servervakt underlättar att vara polis. Den enda svårigheten jag har det är väl dyslexi men man förstår vad jag mennar

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ./svban (id) (andledning) /kick (id) (anledning) /dv /revive (id) /noclip /toggleid /togglename /skin (id) /dv (meter)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev felaktigt bannad för copbait och powergaming men den var felaktigt så fick tillbaka allt sen i början när jag började rp blev jag bannad för failrp men den bannen förstår jag då jag hoppade från en byggnad blev reviivad och började prata som om inget hade hänt jag tror det var allt men att tänka tillbaka till ens ban man skämms bara fast jag lärde mig ju effter den bannen vad som är rätt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och jag skulle aldrig sluta spela på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka