Nekad Gamer_micke | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gamer_micke

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? zaxon1

Vem var det som bannade dig? savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-22 235139.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag har grova aggroshonsproblem och kan inte styra mig själv när jag blir sur, jag blev bannad för staff diss. jag menar inte det jag sa. men jag vet att jag gjort fel och förmodligen inte kommer bli unabnnad men vill säga att jag kommer försöka bli unbannad inan året är slut tycker det är kul att spela på vintern runt november,septemeper. vet att jag inte blir unabnnad idag, imron nästa vecka eller kanske inte nästa månad. vill säga att jag tar på mig skulden och det är 100% mitt fel och ingen felaktig ban, vill säga att jag all fall ångrar mig och fattar att ni tar hård på bannan men att jag inte ska in på server på ett halv år fattar jag till 100% skulle förmodligen göra samma sak som ni vill säga att jag respekterar det och jag hoppas värkligen på en ny chans om några månader det är helt upp till er och kommer värkligen inte göra om det och det kan jag lova. förlåt bulten för det jag har gjort mot dig och vet att du inte kommer acceptera mig förlåtelse och jag respekterar det vill bara säga förlåt vet inte mer vad jag kan göra mer. försöker ej få ett empatikort jag vill bara fråga om det finns möjlighet att du unbannar i 2024

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. la upp ett skit töntigt och blev sur för jag fick inderagen krim samma dag som jag köpte den men det är fortfarande mitt fel såklart men vill säga förlåt bulten och savage vill gärna ha en ny chans i septemer nån stans där om det är möjligt, förlåt bulten och svage. mena inget illa. men jag respektrar om ni inte vill unabnna inom 2024 det är resepkt men vill säga förlåt och förlåt för allt jag har gjort mot er och ber om en ny chans inom 2024 skulle betyda mycket för mig, hoppas ni väljer att ge mig en ny chas till servern .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felakigt jag som är rent utsagt dum i huvet som lägger ut moabteg och inte tänker på mina konsekvenser. förlåt bulten och svavage för jag inte hade respekt mot er. ber inte om att få unabnn denna månad men bara att ni kan lägga det på tanken att ge kunna ge mig en ny chans inom detta år alla fall, ni måste såkalrt inte men ni får det om ni vill och jag mena inget illa mot er ni är perfekta och jag hoppas att ni inte tog åt er. förlåt! kommer alla fall inte ge upp på banöver klagnigar så ni vet. kommer kötta tills ni väljer att ge mig en sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. belv banand inana för förljer inte stadarden men belv unabnnad och blev köpte krim och blev bannad samma dag igen. blev så jätte sur när jag fick indragen krim men det var jag som trodde jag var cool men jag var bara dum i huvet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lagt ut ett leksakigt monatge och lärt mig ta hand om mina probelm som agro problem och adhd kan visa bevis att jag har det plus så skrev jag till bulten några dagar inan att jag hade det. ska ta medicin för mina probelm, tar redan adhd medicin den heter conserta. det är ingen urskät vill bara säga att mina probelm tog över kroppen, men det är fortfarande mitt fel och ber om en ny chans detta år får se vad ni vill det är helt upp till er om ni vill ge mig ge mig en till chans. unive är unik och vill värkligen tillbaka i 2024. jag vet att ni tycekr att jag ska tänka på min ban och det ska jag till 100% göra vill bara säga att jag kommer kötta med ban överklagningar för att visa att jag vill tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig lägga upp töntiga monatge och vill inte gör om det, förlåt bulten om jag såra dig ville inte det. du svara inte min pm och jag ber om utrsäkt bulten vill inte såra dig eller nåt. har lärt mig att ha respekt mot staffs och allt och alla. mena inget illa mot er bara så ni vet. hoppas på en ny chans. ni är perfeka. inget fel på er. och jag ber om urskät för allt och hoppas på att komma tillbaka i 2024

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka