Nekad gabriel_b | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gabriel_b

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel

Vad är ditt discord namn? IRL_terrorist

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2005

Berätta om din karaktär. mitt namn är capro olofsson, jag växtes upp i ett tufft område med föräldrar som inte brydde sig om mig. varför jag nu vill vara medlem i unive är för att jag vill förbättra allt med servern och förbättra hur man ska bete sig. om jag skulle få vara medlem i denna server så skulle jag göra allt i mitt kraft för att hjälpa er.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan se till så att alla sköter sig och att alla ska få en bra upplevelse med serverns rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? God ton mot användare, innebär att man bör ha en god ton mot alla användare som är med i servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ganska mycket erfaranhet inom rollspel och jag skulle vilja sprida allt med denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja. jag skulle kunna bidra mycket till denna server för att jag kan vara aktiv nästan dygnet runt.

Nekad.
Anledning:
Utveckla:Berätta om din karaktär och Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka