Nekad DeL10fr | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeL10fr

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? .leontheman

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: rawwy maffi

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, kreativ. bra på att lyssna tar rp seriöst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakrund ör att jag växte upp med min familj i en liten stad och mina framtidsplaner är att jag ska försöka allt jag kan för att vara snäll och positiv mot alla och uppnå alla mina mål

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp som verkligen kommer vara seriösr rp. och jag vill verkligen få en chans i denna server och kunna känna mig som hemma och verkligen få en chans att ha roligt och skaffa vänner! men kommer bidra med rolig men också rp som är bra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario ska både va roligt för båda om man förlorar eller vinner. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlorade det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot reglerna vad jag minns om jag ska vara ärlig men om man gör fel så lär man sig ofta om sina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som menas med random death match att man inte får döda någon utan anledning. vdm som menas med att man inte får använda sitt fordon som ett vapen- Fear rp som menas med att man måste värna om sitt liv. Som sagt jag kan alla grundreglerna

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en snäll kille som gjärna vill ha lite kul ochs skaffa många vänner och ha en bra rp upplevelse. hoppas ni staffs kan ge mig en chans här på unive vil verkligen bli polis! Tack för hjälpen

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: karl Joahnsson växte upp i en liten by som var utan för Borås som heter Hilared. Under Lasses uppväxt så va det mycket intressant med poliser. På fritiderna så grumlade han om sina drömmar att bli polis. När han växte upp och började högskola så pluggade han hårt med sin bästa vän Lars-Olof, Som där med hade ett väldigt stort intresse av poliskåren. Under dom åren i hög skolan så bytte Lasse till en polisskola i Göteborg och gjorde massa prov och pluggade tills han var redo. När han väll tog intervjun och var färdig så va det bara och vänta på svar som skulle komma inom kort. Men för Lars-Olof så vet Lasse inte så mycket mer om hans presterande i poliskåren. Så mina framtidsplaner är att bli polis

Så jag svarade lite längre svar hoppas jag får en chans

Nekad.
Anledning: Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka