Inaktuell oscarking | Medlem ansökning [sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscarking

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? gamerman07109

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rolf Kenobi 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll och omtänksam,bryr sig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är 36 år gammal och han har haft en svår uppväxt med föräldrar som var kriminella och han är osäker på om han vill gå dit så han tar det som kommer

Vad kan du bidra med till serverns RP? försöka göra bra scener och ha bra samspel och göra det rättvist och göra mogna scener och inte lallar runt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlora det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt och alla är med på det

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? snuftförnuft att man spelar på rätt sätt och igenom rimliga gränser och även metagaming att man gör saker som man inte kan göra som om jag blev skjuten så ska jag inte kunna återleva och inte lämna scenen bara för att man vill

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? pluggar på deltid komvux

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du har kommit vidare via verifering

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka