Accepterad gabeks | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gabeks

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gabbex/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbex#5093

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Lars Larsson. Det namnet fick jag av min pappa Jonas Lars Larsson. Jag är uppväxt i Sverige i en storstad och är van att ha mycket pengar. Jag är född den första januari år 1999, det gör mig 22 år gammal. I skolan så hade jag det lätt och slappade mest hela tiden. Men det syntes inte på mina betyg! Jag har alltid haft ett intresse av motorcyklar och sportbilar och det är vad de mesta av mina pengar går till nu för tiden. Jag har inget riktigt fast jobb just nu utan tar det bästa som finns just då. Jag träffade aldrig min riktiga mamma, hon dog i ett gängbråk precis efter att jag hade fötts. Min barndom var ganska hård om man tänker på den sidan, pappa var alltid ute med sina gäng som han var ledare över. Det var en av anledningarna att jag bestämde mig för att hålla avstånd till allt som har med droger och kriminalitet att göra. Jag har istället drömmar om att jobba i någon sorts myndighet, t.ex. polisen. Som liten lärde jag mig att vara ganska hård utåt och inte visa mina känslor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en ganska aktiv person som är engagerad i de spelen som jag spelar. Jag har spelat lite RP förut och tycker att Unive var en perfekt server för det. Jag brukar också spela med mina kompisar som har mer erfarenhet med RP. Jag vill bidra med spännande händelser och upplevelser för mina medspelare (RP-are") och en spelmiljö som all trivs att delta i.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive verkar vara en bra gjords server med många andra bra rollspelare som skapar en bra/rolig miljö att delta i.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom några kompisar som spelar på servern. Jag tror att de hittade servern från några streamers från början.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är skapa en karaktär som känns verklig och rimlig för andra spelare så att deras upplevelse blir så verklig som möjligt. Jag tycker inte att det ska kännas som ett spel när man roleplayar utan att det ska kännas som att man lever i den världen vi skapar tillsammans.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bli en stor karaktär som andra känner bidrar positivt till miljön men även att hitta andra som tycker som jag om roleplay [att det är roligt! :)].

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka