Accepterad amoohhh | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amoohhh

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? amoohh1

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lars Andersson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ansvarsfull, snäll och glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lars hade en riktigt tuff uppväxt då hans mamma var alkoholist och hans pappa satt i fängelse, så Lars började umgås med fel personer redan vid ung ålder. När Lars blev 15 år så ville han känna pengar för hans mamma kunde inte försörja honom så han började med att gå med i ett gäng som hans kompisar redan var med i fast Lars hade hållt sig borta men nu så ville han tjäna pengar så han började umgås med de gänget ofta och de gav han pengar när han gjorde vissa saker och sen vid 16 års ålder så började Lars sälja droger, samt begå mord. Nu hade han helt fastnat i gänget men han ville ta sig ut, allt handlar inte om pengar, när Lars sa det att han ville ta sig ur de kriminella så sa de direkt nej det går inte, så Lars bestämde sig för att fly från den staden han ville starta ett nytt liv och bli mekaniker, så det är hans mål nu när han har flyttat till unive, att bli mekaniker och hålla sig borta från de kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Lars hade en riktigt tuff uppväxt då hans mamma var alkoholist och hans pappa satt i fängelse, så Lars började umgås med fel personer redan vid ung ålder. När Lars blev 15 år så ville han känna pengar för hans mamma kunde inte försörja honom så han började med att gå med i ett gäng som hans kompisar redan var med i fast Lars hade hållt sig borta men nu så ville han tjäna pengar så han började umgås med de gänget ofta och de gav han pengar när han gjorde vissa saker och sen vid 16 års ålder så började Lars sälja droger, samt begå mord. Nu hade han helt fastnat i gänget men han ville ta sig ut, allt handlar inte om pengar, när Lars sa det att han ville ta sig ur de kriminella så sa de direkt nej det går inte, så Lars bestämde sig för att fly från den staden han ville starta ett nytt liv och bli mekaniker, så det är hans mål nu när han har flyttat till unive, att bli mekaniker och hålla sig borta från de kriminella.

Jag försöker alltid göra det roligt och intressant för andra när jag spelar. Jag hittar gärna på saker som fler kan vara med i och som gör det lite mer liv i stan. Jag är van vid att spela olika typer av karaktärer så jag kan anpassa mig efter hur det är på servern. Jag gillar också att hjälpa andra om någon är ny eller inte vet hur allt funkar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med bra och realistisk rp, jag har rpat i ungefär 4 år så jag kan alla regler utan till men det händer såklart att alla gör misstag ibland men jag kommer verkligen försöka mitt bästa att respektera och följa serverns regler. Jag också väldig mycket respekt mot allt och alla och jag försöker alltid att vara snäll mot alla.
Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna eller klara sig själv, utan ibland låta den andra få lyckas för att det blir roligare så. Som till exempel om polisen stoppar mig, så kanske jag spelar att min gubbe är stressad eller gör bort sig lite, istället för att bara dra eller försöka komma undan. Då blir det mer spännande och kul för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot en regel och det var en gång en hund som jag inte visste var en riktigt spelare och då körde jag över den hunden för att skämta med min kompis och då lärde jag mig att jag aldrig ska köra över något levande på servern oavsett om det är en spelare eller inte för det är vdm.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - random death match: det betyder att man inte ska döda någon utan anledning "ett bakom liggande scenario. NLR - new life role: Det är att du inte får komma ihåg vad som har hänt innan du dog t.ex vem som döda dig. VDM - Vehicle death match: det är att du inte får använda ditt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag rpat i 4 år och 1 år på unive jag har dessutom varit staff på flera servrar samt unive.

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kan du ge ett exempel?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kan du ge ett exempel?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
så där nu har jag utvecklat

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka