Nekad Q1nk | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Q1nk

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilde

Vad är ditt discord namn? qink123

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pär pettersson och är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, omtänksam, rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Per Pettersson är en 25-årig man uppvuxen i en mindre svensk stad. Han växte upp i en trygg familj där han tidigt lärde sig värdet. av ansvar, respekt och att hjälpa andra. Efter gymnasiet arbetade han några år som väktare och inom säkerhet, där hans intresse för ordning och rättvisa växte ännu mer. Per har alltid drömt om att bli polis... inte för maktens skull, utan för att kunna bidra till ett tryggare samhälle och göra verklig skillnad i människors liv. Han är en lugn och stabil person som tänker innan han agerar, men tvekar inte att kliva fram när situationen kräver det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och seriöst rollspel där jag alltid försöker sätta upplevelsen och helheten före mina egna vinster. Jag gillar att skapa realistiska och trovärdiga situationer, oavsett om det handlar om att spela laglydig medborgare eller delta i mer intensiva scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du blir stoppad av polisen, försöker du inte bara fly eller “vinna” situationen. Du spelar istället med på polisens RP, svarar på frågor och låter situationen utvecklas naturligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång tidigare, men det var ett misstag och något jag verkligen lärde mig av. Det handlade om [beskriv kort vad som hände, t.ex. att jag inte helt förstod en regel eller reagerade för snabbt i en stressad situation]. Efter det tog jag mig tid att läsa igenom reglerna igen och prata med staff för att förstå vad jag kunde göra bättre. Sedan dess har jag varit noga med att alltid spela efter reglerna och tänka på hur mina handlingar påverkar andr

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,Döda eller angrip andra spelare utan giltigt RP-scenario är inte tillåtet. Combat logging,Man får inte logga ut eller undvika ett pågående scenario. Man måste genomföra scenariot. Powergaming,Innebär att man prioriterar sina egna fördelar framför ett rättvist och realistiskt spel. T.ex. att inte rollspela skador efter en olycka.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och ansvarstagande person som alltid strävar efter att bidra till ett positivt och realistiskt rollspel. Jag tror på samarbete och att bygga gemensamma berättelser där alla får en chans att synas. Min karaktärs mål att bli polis speglar min vilja att skapa ordning och trygghet både i spelet och i gemenskapen.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
Spoiler: Sekundärt meddelande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka