Accepterad G25 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G25

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? g25__

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Jonas Rea och är född 1986. Han föddes i Sverige och blev adopterad när han var 7. nu har han kommit tillbaka till denna vackra stad och väljer att spendera sin framtid här med sina vänner. Han växte upp i ett fint område med sina låtsas mamma och pappa lyckligt. Han börja hänga med fel umgänge och gjorde dumma saker som att snodde från hans lokala amo och sälja droger. Han träffade en grabb som hette Elton Hornvik. Han var med i ett kriminellt gäng och fixade in han där. Han bråkade med många och hade pengar på sitt huvud. När han fick reda på detta så valde han att flytta och ta det lugnt ett tag. Nu när han kommer tillbaka kommer han fortsätta med detta men ta det lugnare och gå den smarta vägen. Jonas intressen är att vara med sina vänner och åka runt i staden och käka på lokala pizzerian. Jonas är oftast glad men om det är någon som retar upp han så kan han bli väldigt arg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra och unik rp samt mycket social rp. Jag kommer även bidra med långa och välplanerade scenarion servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att alla i ett scenario ska ha lika kul. Man ska inte bara vinna alla scenarion man ska kunna förlora dem också för motparten. Det är väldigt viktigt att alla ska ha roligt i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Har kört här innan.

Godkänd efter muntlig. Får ej köpa krim på 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka