Nekad Örnen. | Medlem ansökning sspatronr1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Örnen.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? ornen.2

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Jonas Andersson han är 28 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig Generös omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas andersson är en väldigt vilsen människa som växte upp i göteborg i hissinge med sin mamma och sina 2 syskon brorsa och syster där gjorde jonas mycket dumheter han rånade folk sålde knark misshandlade folk det tyckte jonas var kul han fick mycket respekt i orten av andra folk som bodde där. till slut åkte jonas fast för han hade 5 kilo kokain på sig och en laddat glock i fickan. Jonas fick 8 års fängelse för det och nu när han är fri så vill han flytta till unive och börja knyta nya kontakter och se vad som händer i unive staden om jonas förbättrar sig eller inte

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med social rp och roliga o långa scenarion och spela för båda parterna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda partern

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har jag men det var länge sedan så kommer inte riktigt ihåg vad jag bröt mot.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att man dödar någon utan anledning Vdm att man använder sitt fordon som ett vapen Nlr att man inte ska komma ihåg från scenariot man dog ifrån Combat loggning att man lämnar servern mitt i ett scenario Fear rp att man ska värna om sitt liv meta gaming att man tar info från ooc och tar det ingame copbait att söker uppmärksamhet hos polisen powergaming t.ex om man krockar i 200 och inte rp på skador Powergaming 2 att man spelar för makt och pengar Suntförnuft att man ska tänka relalistiskt t.ex hur fort hade jag kört igenom torget irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag blev nekad sist på min ansökan ni sa att jag har en aktiv p ban det har jag inte jag är inte bannad så kolla upp det bättre tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka