Nekad G1FFLAR | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237954513/

Ditt Hex-ID: 11000014c27fbd1

Vad är din discord tagg? g1ff1ar

Vem var det som bannade dig? philip 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning då jag ej vet vad jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har faktiskt ingen aning. jag la bara en minus rep på deepyz och skrev "speciell" då jag hörde av min vän att han hade varit med i ett ärende som var typ felaktigt då sa han bara åt mig å lägga en minus rep. och jag skrev då inget olämpligt eller nått så fattar inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker det. asså jag vet inte vad jag gjorde fel. att jag la en minus rep men jag gjorde för en anledning. men de kanske var dumt vad vet jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte rpat sen i aprill så har glömt bort de mesta fast jag lär mig utav mina bans de gör jag och jag bättrar mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lagt en minus rep. men gjorde de för en anledning men de kanske var dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag ja kommer aldrig lägga en minus rep till!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Sluta ljug. Du är bannad för du sitter och hundar efter drobz. Anledningen till du gav -rep till deeypz var för att drobz bad dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka