Nekad Tweky2 | Ban Överklagan [alchemy120]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweky2

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elian1/

Ditt Hex-ID: 11000010cba0b79

Vad är din discord tagg? c63s148

Vem var det som bannade dig? Det var Alchemy

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att shoot on sighta istället för att föra det socialt men även för att jag sköt utanför ett gänghus vilket blir suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kört omkring nära där vi bor ett tag när jag ser en Montana bil. Eftersom att vi har krig så rullade jag upp till bilen när de skulle köra in i gänghuset och sköt de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig och det var jag som gjorde fel. Jag tog ett förhastat beslut at direkt skjuta när skjuta endast ska ske i sista utväg. Det var en ren on sight från min sida

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tidiagre bannad för fearrp då jag inte valt att värna omm mitt liv. Detta för att jag då inte ville förlora scenariot och endast tänkte på min egna vinning. Jag har lärt mig mer om att båda parterna ska ha kul i ett scenario och att man kan tåla att förlora ibland.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att bara låta det vara då de ändå precis skulle köra in i ett gänghus. Det jag hade kunnat göra är att vönta på ett bättre tillfälle någon annan gångo ch då kidnappat istället för att skjuta direkt utan att ha snackat alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte endats spela för min egan vinning och att man ska spela för att båda ska ha kul och att jag ska tänka till en extra gång innan jag tar ett beslut att göra nått

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, Föresten alchemy ärligt vi behöver inte ha en dålig relation över en ban. Tyckte bara de va fel att du satt o skrattade även om denna blir nekad ber om ursäkt om jag va otrevlig osv. Samt för minus rep för du gjorde ditt jobb men du skrattade och sa att jag gjorde jätte mycket regelbrott men de inte alltid lätt att ha rätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka