Accepterad Gängvarning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceon

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
172
Jalisco Cartel fick en gäng "varning2" pga att 1 springis och 2 medlemmar väljer att skjuta de första dem gör utan att snacka.
Syndikatet kommer till vitahuset där Jalisco står på taket. De väljer att skjuta dem när de försöker ta över området.
Jag håller med om att det var fel och att de ska få åtgärder av det.

Men sen tycker jag inte att hela gänget på 18 personer bör straffas på vad 3 personer valde att göra. Vad jag har hört av 320 och Exritez möten så måste någon högt uppsatt eller majoriteten av gänget vara med på scenariot vad jag har hört iallafall.
16.6& av gänget. Detta är 1/10 del av alla i gänget då vi är 18 anställda.
Tycker inte att andra bör straffas av vad 3 personer har gjort som misstag speciellt inte heller med tanke på att alla 3 var springisar som inte kunde drabba gäng vad philip320 har sagt under sina krim möte

philip320's citat- "Ni gäng som anställer folk, var inte rädda att anställa folk. Om de gör något fel är det dem som drabbas och inte gänget" eller har jag fel?
Om då 320 utrycker sig med denna mening på ett krim möte så bör man ju kunna lita på han genom att inga åtgärder bör tas ifall de skulle göra något fel?, i mitt fall har jag kickat dem 3 i mitt gäng som jag gav en chans men som uppenbarligen inte kunde ta den chansen. Och det är de 320 ville få sagt att ni har all rätt att testa olika typer av människor.

En annan sak hade vart ifall jag anställt 5-6 pers som var med på detta scenariot men i detta fall var det då 3 springisar som inte vart med i gänget i 2 dgr.

https://medal.tv/games/gta-v/clips/iYORr4M5gWKMfh9jI?invite=cr-MSxSUWssMTQ1NzQ3NjAwLA

Tack för mig :)

+rep

Några väl valda ord ifrån självaste Ceon. Detta ska självfallet inte gå ut över gänget. Gänget ska inte gänget straffas bara några få medlemmar är bakom flötet som inte kan rpa. Ge Ceon grabben EN chans och låt han visa att dem har toppen rp.

Ifall det är betydande personer i gänget och ifall de inte hanteras och gänget tar inga åtgärder för att det ska fungera så kan det absolut påverka gänget. Nyintagna springisar brukar vi dock hantera med individuella åtgärder.

Ifall det är betydande personer i gänget och ifall de inte hanteras och gänget tar inga åtgärder för att det ska fungera så kan det absolut påverka gänget. Nyintagna springisar brukar vi dock hantera med individuella åtgärder.
exakt, den punkten fattar jag inte då alla 3 var springisar som inte hade vart med i gänget i mer än 2-3 dagar

-Vi ligger ju ändå 1 på scoreboarden av en anlending, jo för att vi utför konversationer med andra gäng, bidrar med social rp. Sen att hela gänget ska straffas för 1 litet mistag utav 3 nyanställda när vi jobbat på såhär bra känns lite konstigt

Utöver detta mistaget har vi garanterat vart det aktivaste gänget på servern sen vi kom upp, jag tillsammans med min ledning har lyckats åstadkomma.
Om man tänker såhär. Vi är 1a på scoreboarden "level 40". Detta borde också betyda att vi är som ett grönt gäng.

Hade vi däremot vart längst ner på scoreboarden hade jag fattat detta beslutet till en viss del. Men om man ligger 1a på scoreboarden som betyder att för tillfället så har man ett utav de bästa socoiala förmågan att utveckla scenarion, snacka med gäng och allmänt vara skött sammma.

Poängen av scoreboarden är trottsallt att utveckla krim rpen socialt och få en överblick om vilka gäng som är problematiska och inte. Vi ligger då 1a och får en gängvarning av en sånhär grej som är allvarligt men utav 3 springisar.

Då tycker jag inte vi bör straffas för detta speciellt inte när de i vårt fall var 3 springisar "ny värvda"

Mvh..
Ceon
Jalisco Cartel

Senast ändrad:
Vi fick inte chansen att prata med dem som gjorde så vi fick vår andra gängvarning, vi kommer självklart ta bort dem som skapar problem för gänget för vi har alltid hållt det socialt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka