Nekad Gäng nedstänging [Exritez] [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
2 utav er servervaktabusea, 2 sköt i området. Det skulle räcka för en gängvarning ungefär, fanns någon enstaka till som cirkulerade. 5 pers räcker för gängvarning men istället för det blir det nedstägning då ni hade 1 chans.
Fortsätt härifrån

Så, har mycket i skolan. Iallafall, hade vi bannat dessa folk så skulle det ha resluterat att gänget är så några att det inte ens går att rollspela. Samt i unives köpvillkor som finns vid varje donation, samt uppköp så står det klart och tydligt att rollerna kan dras samt att en återbetalning inte sker. Jag skulle mycket väl kunna få fram en lista på folk i whoys som befann sig i området och cirkulerade ifall du vill veta det.

Finns indirekt inget mer att säga, utan ni får acceptera gängets nedgång. Kan lösa mer specifika namn om du vill.

Så, har mycket i skolan. Iallafall, hade vi bannat dessa folk så skulle det ha resluterat att gänget är så några att det inte ens går att rollspela. Samt i unives köpvillkor som finns vid varje donation, samt uppköp så står det klart och tydligt att rollerna kan dras samt att en återbetalning inte sker. Jag skulle mycket väl kunna få fram en lista på folk i whoys som befann sig i området och cirkulerade ifall du vill veta det.
Du är skyldig att nämna de som gjort fel, du säger ni inte har bevis material för vilka som deltog utan att ni "antar" de var Whyos medlemmar? Om du ska anklaga folk för REGELBROTT så ska du kunna lägga fram bevisen för dem också.

Som vi kom fram till tidigare sa du att det var 4 kanske 5 i whyos som var där, vi vet ju inte eftersom bevis material inte finns. Det hade resulterat i att 11-12 personer hade varit kvar i gänget, hur hade det varit för få för att kunna rollspela?
Ordna gärna fram bevis på allt och namn så kan vi acceptera nedstägningen då ni saknar grunder till att stänga ner gänget. Samt är jag väldigt nyfiken på vilka som har servaktsabuseat och hur det har något med gänget att göra.

Vi har namn på 4 personer.
Molverr
Leon1234
Lokeboi
Arnoldanalkanal

Vi hade även krimansvariga (4 st) som var med och vittnade allt.

Molverr
Leon1234
Lokeboi
Arnoldanalkanal

2 av dom var inte ens med oss utan bara rullade västen efter vi kickade dom. för deras kompisar frf var med i gänget 2 av dom du skrev var med oss

Molverr
Leon1234
Lokeboi
Arnoldanalkanal

Bifoga klipp där samtliga 4 personer är med och gör regelbrott i sandy.

Okej, så ni har alltså klipp på att 4 personer åkte och sköt i 30 min? Molverr var där och gjorde ett kidnappningsscenario. Du kan inte gå utefter "fanns ju självklart mer".

Kan du dra in mig och elias i support så kan vi prata istället?

Molverr
Leon1234
Lokeboi
Arnoldanalkanal

Molver kan inte ens räknas in i erat beslut, 320 har själv sagt att spelare som är ny anställda ska ej kunna bidra med att gäng får gängåtgärder. Mollver han var hangaround/prospect i 1 dag

Alltså är det 3st personer enligt vad du säger gjort fel utan bevis material.
2st av de 3 har tydligen SV abuseat utan att ens ha Sv roll och Svs kan inte ens reveiat.

Vilket alltså betyder att det är 1 person som faktiskt gjort fel? Få det att stämma att du kan ta sånna här åtgärder då?

Denna överklagan kommer att nekas pågrund av att vi anser att vi har tillräckligt med grunder för att fortsatt ha er nerstängda. Har även kommer fram prints ifrån när du hetsar ooc vilket som gör att vi ännu mindre vill ge er en chans till.

Mvh Toris och Exritez

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka