- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 187
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 11000014730d85e
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag och Ceon satt i vc när han delade skärm för vi skulle göra en överklagan på en gängvarning då jag och Ceon skulle göra den tillsammans och sedan tabbade jag tbx in i FiveM för att kolla runt "jag var i vårat gänghus" och efter ungefär 30 sekunder så märkte jag att Ceon lämnade vc och fick en tagg ifrån nån mod kommer inte ihåg vem men såg då meddelandet "Gäng nedstängning anledning Boss permban". Först fattade jag inte vad som just hände till när jag fick ett dm på discord av Ceon där han sa jag blev permbannad och sedan blev jag också bannad och sedan fick jag veta att Ceon klickade in på något olämpligt montage som han fick skickat till av någon som jag inte visste om då jag inte aktivt kollade på hans screenshare så allt detta är bara ett missförstånd/olycka och dålig timing där det ser väldigt dåligt ut men det var allt bara ett missförstånd på mig och Ceons sida.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för att detta ser jättedåligt ut och det ska inte tolereras någonstans på Unive. Bannen är helt rättad på staffs sida då de såg det dåliga men inte det bakom denna händelse och att staffs tog beslutet för hastigt utan att prata med oss, och det är det jag vill förklara här: att allt var ett stort missförstånd och det kommer aldrig att hända igen.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att jag kommer vara mer vaksam på vad folk skärmdelar i Discord så att detta aldrig händer igen, och om något liknande händer kontaktar jag staff direkt då detta är nolltolerans och väldigt fel. Det var aldrig menat att det skulle bli så här; jag som person skulle aldrig stå bakom något sådant här. Jag menar att jag aldrig kommer låta detta hända igen och är hemskt ledsen att det tyvärr sågs på detta sätt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har alltid tyckt väldigt mycket om Unive och har många roliga minnen med vänner och har alltid försökt att förbättra servern med det jag kunde när jag var till exempel servervakt. När jag var mod var det riktigt roligt att kunna vara med och påverka servern positivt, och jag har inga andra planer än att se till att Unive blir bättre. Därför ber jag er staffs om en chans till att få komma tillbaka till Unive. Och så vill jag säga att detta var aldrig menat på detta sätt mot Hapyx, jag skulle aldrig göra så mot någon och ger all respekt till hapyx och frågar om en till chans.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr inte
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 11000014730d85e
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag och Ceon satt i vc när han delade skärm för vi skulle göra en överklagan på en gängvarning då jag och Ceon skulle göra den tillsammans och sedan tabbade jag tbx in i FiveM för att kolla runt "jag var i vårat gänghus" och efter ungefär 30 sekunder så märkte jag att Ceon lämnade vc och fick en tagg ifrån nån mod kommer inte ihåg vem men såg då meddelandet "Gäng nedstängning anledning Boss permban". Först fattade jag inte vad som just hände till när jag fick ett dm på discord av Ceon där han sa jag blev permbannad och sedan blev jag också bannad och sedan fick jag veta att Ceon klickade in på något olämpligt montage som han fick skickat till av någon som jag inte visste om då jag inte aktivt kollade på hans screenshare så allt detta är bara ett missförstånd/olycka och dålig timing där det ser väldigt dåligt ut men det var allt bara ett missförstånd på mig och Ceons sida.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för att detta ser jättedåligt ut och det ska inte tolereras någonstans på Unive. Bannen är helt rättad på staffs sida då de såg det dåliga men inte det bakom denna händelse och att staffs tog beslutet för hastigt utan att prata med oss, och det är det jag vill förklara här: att allt var ett stort missförstånd och det kommer aldrig att hända igen.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att jag kommer vara mer vaksam på vad folk skärmdelar i Discord så att detta aldrig händer igen, och om något liknande händer kontaktar jag staff direkt då detta är nolltolerans och väldigt fel. Det var aldrig menat att det skulle bli så här; jag som person skulle aldrig stå bakom något sådant här. Jag menar att jag aldrig kommer låta detta hända igen och är hemskt ledsen att det tyvärr sågs på detta sätt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har alltid tyckt väldigt mycket om Unive och har många roliga minnen med vänner och har alltid försökt att förbättra servern med det jag kunde när jag var till exempel servervakt. När jag var mod var det riktigt roligt att kunna vara med och påverka servern positivt, och jag har inga andra planer än att se till att Unive blir bättre. Därför ber jag er staffs om en chans till att få komma tillbaka till Unive. Och så vill jag säga att detta var aldrig menat på detta sätt mot Hapyx, jag skulle aldrig göra så mot någon och ger all respekt till hapyx och frågar om en till chans.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr inte
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: