Nekad Gäng nedstänging [Exritez] [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Hej fick nyligen nedstängt gäng av Krim Ansv.

Namn: Whyos

Krim ansvarigas anledning: Bild beivs - https://streamable.com/weqq8t
Klipp osv fick jag ej ta del av mer en att 2st personer skjöt lite.
Finns betydligt större problem som sker en vad jag fick ta del av ifrån krim ansvarigas bevis till nedstängning.

Vi fick en gäng varning av 320 för 1 dag sedan, och dagen efter den varningen placerades så såg jag inge regelbrott eller kaos artiga scenarion från någon av oss. Tänkte kanske det lugnat ner sig. Istället så sitter kriminell ansvariga och inte berättar vad som händer ute i staden. Jag är en människa kan inte specca varje medlem runt om på mappen. Därför vi som boss/vice bör kunna ha kommunikation med er Kriminell Ansvariga? Men icke sa nicke det är inget som sker och istället undan håller de saker dem "säger" hänt och tar stora åtgärder emot folk som gjort fel enligt dem.

Jag som spelare är verkligen inte problematiskt och det vet dem alla i det där kriminell teamet.

Lite om hur vi hamna här också:
De är såhär att jag tog över via boss byte av Punkt. , Det var ett inaktivt gäng från början och var massor med folk med i gänget sen uppköp. De som var med innan kanske inte har bästa rpn direkt men det är otroligt respektlöst av mig att komma in på en räkmacka och börja kicka de som lagt pengar på gänget direk. Har sakta men säkert rensat ut folk som ej kan bete sig och vi fick en gängvarning och det var en väckar klocka för att rensa snabbare. Vilket jag gjorde, kriminell ansvariga har inte ens hojtat min väg att prata om vad medlemmarna gjort när jag varit offline eller rpat på annan väg inne på servern.

De är felaktigt tycker jag och jag känner att ta åtgärder över ett gäng så hårt när jag försöker förbättra RPn och vad jag fick se i samtalet var de 2st medlemmar som gör fel. Fick ej ta del av klipps som visar fullständiga bevis utan jag var mer tvingad att tro på deras ord utan att kunna säga emot. När jag väl sa emot fick jag bara nekad åsikt direkt

Gängvarning 2 eller Dra in kriminell roller på de som gjort fel enligt er är vad jag anser om något är rätt?

Hade självklart kunna kicka dem som är problematiska enligt krim ansvariga men fick ej några fullständiga namn förutom 2 och en av de är redan kickad innan deras snack med mig. MEN hur respektlöst är inte det att kicka dem som betalar kronor för att starta gänget med lagning som vi vet inte är billigt. Kan kicka succesivt men fan ingen rensing på 10st personer direkt om jag nu hade velat ta in 10 nya.

Sen att säga de finns fler namn men inte kunna ta fram dem är fel ju ellerhur

Folk som inte ens var med oss längre körde med vår väst och skjöt, de sa jag till er krim ansvariga också

Problemet var ju dock såhär, 320 hade gett er en gängvarning sen innan där han förklarade ifall ni gör ett till fel åker ni ner inom 1 veckas tid. Det var 8 personer som befann sig med vapen i skottlossningen därav vi inte har klipp på. Men vissa av dessa individer cirkulerade och provucerade fram mer i området. Det bryter mot fear rp och sunt förnuft. Visst i "regelboken" står det att detta endast är gängvarning men eftersom ni var på ett hängande snöre skickades ni allihopa.

Det är ju dock krävande på att ha bevis material? Ni kan inte garantera att det var WHYOS. Vi har kollat och majoriten var ej där uppe i Sandy överhuvudtaget.

320 hade skickat ut i eran informationskanal. Det räcker med att 4-5-6 gör fel så är det gängvarning

Det hade han då inte skrivit ut? Och om ni nu inte kan bevisa vilka personer som var delaktiga så blir ju det ett problem?

När vi lägger pengar på denna servern tycker jag vi förtjänar rättvisa och bevis material?

När vi lägger pengar på denna servern tycker jag vi förtjänar rättvisa och bevis m
Oavsett pengar som spenderats tycker jag att vi förtjänar att få en förklaring samt att ni kan bifoga bevis material. Majoriteten av gänget var inte ens närvarande och visste ingenting. Samt så blev det en chock för Elias som är boss.

2 utav er servervaktabusea, 2 sköt i området. Det skulle räcka för en gängvarning ungefär, fanns någon enstaka till som cirkulerade. 5 pers räcker för gängvarning men istället för det blir det nedstägning då ni hade 1 chans.

2 + 2 är 4 inte 5 du kan inte chansa o kasta in nån här o där

Vad gjorde dem 2 för SV abuse?

2 utav er servervaktabusea, 2 sköt i området. Det skulle räcka för en gängvarning ungefär, fanns någon enstaka till som cirkulerade. 5 pers räcker för gängvarning men istället för det blir det nedstägning då ni hade 1 chans.
banna dom då och stäng inte ner gänget

Samt vad jag vet så kan man få 2st gäng varningar vid 3 rycker gänget men ni verkar hoppa över den andra och gå på den tredje direkt vilket är fel enligt mig. Samt att dessa individer som var med inte var högt uppsatta i gänget vilket gör återgärderna individuella enligt mig. Men som sagt har ni inget klipp så blir de lättast och smidigast att stänga ner gänget för att slippa tjat om att klipp inte finns ifrån flertal och inte bara ifrån en boss.
Det är 2/2 gängvarnignsr som gäller eller va jag vet iaf

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka