FRost | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FRost

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Fryser#8993

Ange ditt födelsedatum 11 September 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar: 14:00-23:00 Helger 13:00- tills jag inte orkar mer oftast runt 04:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag skulle just ansöka till trainee då jag känner att jag vill hjälpa servern så mycket som möjligt med dess utveckling och helt enkelt bara ha de roligt, Jag känner att detta skulle passa helt perfekt då jag är bra på att ta hand om så stressiga till ledsna och arga situtioner och jag har riktigt bra uthållighet och är väldigt bra på att fatta beslut som kan vara svåra att ta. Har spelat väldigt länge på denna servern dock tog jag en paus lite innan vintern till denna sommaren, har varit väldigt trogen spelare och där med följt unives utveckling genom detta år och nu skulle jag vilja bli en del av den. :)

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja jobba med lite vad som det spelar inte nån stor roll sålänge det är sköjj o mycket arbete, Jag skulle jobba för hårdare och större utmaningar varje dag såsom hårda beslut i support, ta forumet och saker som kanske philip vill att vi supports ska göra. skulle vart en bra förebild för dem nya inom rp och vart till hjälp om det nu skulle vara så.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen 2020-07-18, ungifär runt 1300 timmar.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har lite erfarenheter och därför skulle detta vara kul o lära sig mer om.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv betyder att du tar bort bilen närmast dig.
/kick (ID) (Anledning).
/svban (ID) (anledning).
/revive (ID).
/noclip gör så att du kan speca och flyga runt.
/bring gör så att du kan teleportera nån till dig, t.ex ifall någon har moncler kläder kan du bringa spelaren till en klädaffär. /freeze (ID) gör så att spelaren blir fryst och kan inte röra sig.
/setjob Du ger (ID) ett jobb.
/tpm du teleporterar till en markör på mappen.
/sqlunban du unbannar en spelare.
/spec (ID) du specar en spelare.
/goto (id) du teleporterar till en spelare.
/giveweapon du ger angivet ID ett vapen.
/announce du skickar ett meddelande som alla på servern kan se.
/sqlbanoffline du bannar en spelare som inte är online på servern.
/setperm du bestämmer hur mycket "makt" spelaren ska ha.
/sqlbanhistory du ser historiken för de som blivit bannade.
/unfreeze du gör så att en fryst spelare kan röra på sig igen.
/setgroup Sätter valt ID till en speciell grupp, till exempel servervakt, support, mod mm.
/givemoney du ger utvalt id en summa pengar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka