Antagen Fredriksson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredriksson

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad heter du på discord? raggarswin

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 1995

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig kan jag vara åthjälplig för Unive Genom att t.ex:

Bidra till Unives tillväxt: Som Medlemskap Ansvarig kan jag hjälpa till att rekrytera och behålla nya Spelare, vilket stärker servern och gör den mer levande och intressant för andra potentiella spelare.

Bidra till gemenskapen: Genom att ansvara för medlemskapet bidrar jag till att skapa en inkluderande och engagerad server där medlemmarna känner sig välkomna och delaktiga.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Har gjort allt ifrån MA till ägare på andra servrar om vill helt ärligt bara hjälpa servern framåt då jag verkligen trivs här, vet att jag inte varit här länge men jag hoppas verkligen inte ni håller det emot mig när ni kollar igenom ansökningarna

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Personligen vill jag alltid bemöta folk trevligt oavsett hur dem bemöter mig, i slutet av dagen är vi alla här för att ha kul och inte för att slänga skit mot varandra, jag tycker det är viktigt att vara tydligt och nogran men självklart måste man skoja till det ibland också för att hålla den positiva stämningen igång

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja motivera folk till att bli medlem då denna server är en av dem absolut bästa jag har spelat på, jag skulle motivera in folk som jag träffar i verkligheten som jag vet lirar FiveM till att bli en del av denna grymma server, jag skulle göra mitt absolut bästa för att visa upp Unive så alla vill komma hit

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Den e svår men i alla fall ha en hjärna och kunna tänka, man behöver inte ha 20 års erfarenhet men i alla fall viljan att lära sig och utvecklas tänker jag, jag menar vi alla har varit nya nån gång, jag skulle visa dem precis samma vänlighet jag själv fick när jag började med FiveM för så många år sen, hjälpa dem att lära sig och ge dem chansen att hitta ett permanent hem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle ju såklart vara att läsa ansökningar och ta intervjuer samt försöka vägleda spelare i rätt riktning för att dem ska kunna utvecklas framåt

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv minst 5-6 timmar om dagen när jag jobbar, har olika arbetstider varannan vecka, när jag är ledig är jag här mins 10-15 timmar om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tror jag har vräkt ur mig det mesta och hoppas att ni ger mig en chans att bli MA, tack för eran tid och eran uppmärksamhet när ni läser min ansökan!

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka