Nekad frede persson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frede persson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? bumbi_1234

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2004

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som fick mig att söka till medlemskap är att jag vill ha en bättre rp upplevelse och hjälpa andra att ha en upplevelse eftersom man kan skapa mycket bättre scener med medlemskap och man har tillgång till massor av saker.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig eftersom jag är en person som tar rp seriöst och jag trollar inte och åker runt och bryter mot alla regler och jag spelar som det vorre riktiga livet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bör bemöta andra människor med respekt och vänlighet, Att lyssna aktivt, vara öppen och förstående skapar en positiv dialog, och bidrar till att bygga förtroende och goda relationer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive skulle kunna ge mig möjlighet att påverka och delta i en gemenskap som arbetar för personlig utveckling, lärande och kunskapsdelning. Det skulle kunna ge mig tillgång till resurser och nätverk som stödjer mina mål och intressen, samtidigt som jag bidrar till en kultur av samarbete och positiv förändring.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemmar på Unive bör ha ett engagemang för personlig utveckling, vilja att bidra till gemenskapen och ett öppet sinne för lärande och samarbete. De bör också vara respektfulla, ansvarsfulla och bidra positivt till en inkluderande och stödjande miljö.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ett ansvar att säkerställa att medlemmarna är engagerade, välkomna och informerade om förmåner och regler. Jag skulle även ansvara för att underlätta kommunikationen mellan medlemmar och organisationen, hantera medlemskap och säkerställa att gemenskapen är positiv och inkluderande.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag brukar vara aktiv varje dag och jag spelar minst 5 h per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka