Accepterad Ajan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theone 🥇

Medlem
Servervakt
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad heter du på discord? ajan___

Ange ditt födelsedatum 30 November 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är för att kunna utöka mina erfarenheter och jag har varit Servervakt nu ett tag och kände att något sånt här skulle vara roligare och mer lärande, Tycker även att det är roligt att hjälpa nya spelare tex som att min karaktär
har gjort har gett vissa nya spelare en bil osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är inte rädd att prata med nya människor, Jag är stresstålig, Talar alltid på ett respektfullt sätt och försöker att alltid hålla en Trevlig ton, Men kan också ta kritik på ett bra sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor genom att visa respekt och vara vänlig man ska behandla andra människor som man själv vill bli behandlad, men man ska ändå kunna ha förståelse ifall någon har en dålig dag eller liknande!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag som medlemskaps ansvarig stärker sammanhållningen, tryggheten och aktiviteten på servern, samt ser till att alla medlemmar trivs och följer reglerna. och ser till att alla medlemmar känner sig välkomna och inkluderade.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemmar på Unive bör vara Respektfulla engagerande, ansvarstagande samt öppna för lärande och följa reglerna för att skapa en positiv och en bra gemenskap med dem andra medlemmarna osv

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskapsansvarig skulle jag skapa ett bra välkomnande, se till att regler följs, hantera konflikter, och hålla servern säker.

Hur ser din aktivitetet ut? Mellan 5/8 timmar om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Som sagt är Servervakt nu men hade vart kul och utforska lite och testa på något nytt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka