Inaktuell qk7n | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qk7n

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? nicotineaddictions

Ange ditt födelsedatum 25 December 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det låter kul och spännande att bli MA (Medlemskaps ansvarig), jag tycker också om att ta intervjuer så det gör ju allt ännu bättre, jag tycker också att det är lite roligt att ta beslut, tillexempel om någon är godkänd eller ej. Jag vill ansöka till detta då jag tycker det krävs flera Medlemskaps ansvariga.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en bra person, jag hanterar stressiga situationer lugnt, jag är bra på att intervjua folk, jag har en bra personlighet och jag är ett exempel av en person som faktiskt vill hjälpa till och vara en aktiv MA. Jag tycker också ni ska välja mig för jag är liksom inte som alla andra. Jag är väldigt trevlig och lugn.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor med respekt. Man ska ha ett bra bemötande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska kännas både roligt och meningsfullt att vara medlem på Unive. När man kliver in här ska man direkt känna sig varmt välkommen – som att man verkligen hör hemma. Det handlar inte bara om att vara med i en server, utan om att vara en del av en gemenskap där varje person räknas och har betydelse. Här ska man få möjlighet att påverka, bidra med idéer och tillsammans med andra skapa något större än sig själv. Det ska finnas plats för skratt, samtal, kreativitet och samarbete – en levande och inkluderande plats där man känner sig sedd, hörd och uppskattad.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? För att vår gemenskap ska fungera och kännas bra för alla, behöver vi alla bidra med rätt inställning. Som medlem på Unive förväntas man bemöta andra med respekt, vara vänlig och hjälpa till att skapa en positiv stämning. Det handlar inte om att vara aktiv hela tiden eller vara med i allt – men att visa intresse, vilja delta i rollspelen och bidra till att vår värld lever vidare tillsammans. Det viktigaste är att man bryr sig om gemenskapen, lyssnar på andra och hjälper till att skapa en trygg, inkluderande och rolig RP-upplevelse där alla känner sig välkomna och sedda.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag hade rollen som Medlemskapsansvarig skulle mitt största fokus vara att skapa en varm, trygg och inkluderande miljö för alla. Jag skulle ta ansvar för att varje medlem, ny som gammal, känner sig välkommen, sedd och delaktig i gemenskapen. När någon är ny ser jag till att de snabbt kommer in i sammanhanget, får stöd och hittar sin plats i gruppen. Jag skulle också ha en öppen och aktiv dialog med medlemmarna – lyssna på deras tankar, fånga upp idéer och finnas där om något känns fel eller otryggt. För mig är det viktigaste att ingen känner sig utanför, och att vi tillsammans bygger en positiv stämning där alla trivs, utvecklas och känner att de har en självklar plats.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu ser den riktigt bra ut, har sommarlov så varje dag tar jag intervjuer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nja skulle inte säga det, bara att jag är en bra människa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka