Nekad Fredde_boZo | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredde_boZo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Ausglajdi

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Laufenstein

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, glad och snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anders Laufenstein föddes i en skidort i Schweiz under tidigt 60-tal. Morsan va bagare och farsan styrde liftarna i den lilla byn. Han började tidigt med skidåkning men insåg snabbt att han var mycket bättre på att snatta. Kort därefter hamnade han i schweiziskt fängelse och satt där tills han blev 33. Han gick sedan på Rehab, blev nykter och laglydig,. Anders kom till Stockholm 96 då han snabbt skaffade arbete hos en egenföretagare. De byggde snabbt upp ett stort företag tillsammans och under resans gång fann han kärleken i en blond, svensk kvinna. Anders flyttar nu till Unive staden efter sin frus död och lletar efter ett nytt liv då han lämnat allt det gamla bakom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har erfarenhet av RP sedan innan, kan bidra till roliga scenarier och en allmänt rolig karaktär som sprider glädje på servern. Lite guldkant på vardagen kan man säga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela ett scenario innebär ju inte att man tvunget ska vinna eller känna att man måste vinna för att det ska vara kul. Jag upplever det som att ett scenario kan vara kul även om motpartern vinner. Detta eftersom att det roliga med ett scenario är själva scenariot, inte vinsten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Japp, jag sa olämpliga grejer och tramsade, detta var flera månader sedan och jag skäms över det. Jag har altid tyckt RP är roligt men en kväll var jag lite utråkad och lallade på servern. Jag har lärt mig något av detta och kommer inte göra om det då jag inser att det inte hade varit en så pass bra server om folk lallade så fort de blev utråkade. Jag hoppas att ni kan se förbi min historik och ge mig en andra chans.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagming, när man tar infortmation som ens karaktär inte borde veta, tex något som en kompis berättar i skolan, och använder det i ett scneario eller bara på servern rent almänt. Cop bait: Man får inte försöka få polisen efter sig eller leka runt med polisen bara för att det är roligt. Fear rp är at du ska vara rädd för ditt liv om du hamnar i ett scenario där din karaktär blir livhotat, det innebär i princip att man ska agera som man hade gjort ifall det hade hänt en i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speciellt mer än att jag har erfarenhet av RP, vet att jag gjort misstag innan men nu har insett hur tråkigt det är när folk lallar och att RP blir mycket roligare om alla kör seriöst och engagerat.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej taggigt intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka