Accepterad IanGP | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IanGP

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Vad är ditt discord namn? w.wraitz

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunnar Svensson, 26 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mystisk, charmig och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gunnar Svensson växte upp på en lantgård och älskade att meka med bilar. Han kunde skruva och fixa det mesta redan som barn. På fritiden gillade han att spela golf, en hobby som skilde sig från hans arbete som mekaniker, men som gav honom avkoppling. En dag träffade Gunnar en kompis, Anders, som också var mekaniker och gillade golf. De bestämde sig för att flytta till Univestaden för att utforska nya möjligheter. Tillsammans öppnade de en mekanikverkstad där de kunde fortsätta meka och erbjuda sina tjänster. Gunnar fortsatte att spela golf i den nya staden och trivdes med det urbana livet. Han och Anders blev kända för sitt skickliga arbete som mekaniker, och deras verkstad blev populär. Livet i Unive staden öppnade nya möjligheter för Gunnar och Anders. De fortsatte att dela sin passion för mekanik och golf med andra människor och blev en inspirationskälla för dem som sökte efter sina egna drömmar och intressen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och kreativa och roliga rp: scenarion, där båda motparterna har kul och inte att bara en person vinner hela tiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det finns många till exempels men en kan vara att om en polisbil stannar mig ska jag inte fly ifrån polisen ändå fast jag inte är efterlyst och inte har något olagligt i min bil. Jag ska alltid stanna och låta polisen göra sitt jobb och göra sin trafikkontroll, det här skapar en bra rp och både jag och polisen är ytterst glada med att vi kan skapa ett bra rp ändå fast jag inte är efterlyst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ag har lagt ut ett unive montage innan för ungefär 7 månader sen nu, vilket var väldigt väldigt långt tillbaka och något som jag tagit skulden för och lärt mig av mitt misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja har läst på och förstår allt! Ja har läst på! RDM = random death making, random slår och dödar personer utan anledning. VDM = vehicle death making, dödar och skadar folk med min bil eller fordon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser fram emot att spela på Unive roleplay!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka