Frappe | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frappe

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 3 Maj 2006

Vad heter du på discord? Frappe#6213

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 627

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-6

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar per dag kanske mer på helger

Hur många timmar har du på FiveM? 627

Vad heter du? Oscar Johansson

Hur gammal är du? 31

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att jag vill hjälpa folk/hjälpa samhället, jag har även tidigare erfarenheter inom yrket vilket gör att jag vet att jag har kul när jag jobbar som sjukvårdare då jag gillar att hjälpa folk och få de glada. Att vara sjukvårdare är ett väldigt intressant jobb eftersom att det hela tiden kommer nya folk med nya skador, såklart är det inte kul att de har skadat sig men det ger ju oss arbete så det är ju kul för oss.

Varför ska just du bli anställd? Just JAG ska bli anställd för att jag har tidigare erfarenheter av yrket och vet vad man ska göra, jag jobbar väldigt hårt om dagarna och gör allt för att hjälpa folk. Jag är väldigt snäll av mig vilket ör det lättare för mig just i såna här yrken.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja, jag har tidigare erfarenheter från andra städer. jag var även chef i en av städerna

Berätta vad HLR är för någonting HLR är Hjärt-lungräddning, detta används till exempelvis ifall en person inte har luft/inte kan andas. Man tar båda händerna och sätter de som typ ett kors, man lägger händer på solarplexius och börjar pumpa.

Förklara vad radiodisciplin innebär. radiodisciplin innebär att man inte ska avbryta någon eller störa någon när de pratar, man ska heller inte prata om annat än själva jobbet i radion. varför? jo för ifall man pratar om annat så kommer man inte höra ifall någon säger att de behöver hjälp.

Har du några andra frågor? nej.

Tillbaka