Accepterad Frantixze12 | Medlem ansökning [lorry10dh06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realmahra

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Frantixze

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander barssom, 28år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, omtänksam, nyfiken.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alexander Barssom, född och uppvuxen i de delarna av Vårby, växte upp med en farsa som aldrig fanns i bilden och en mamma som slet för att få dagarna att gå runt. Redan som ung hamnade Alex i fel umgänge för att han ville vara kriminell och tjäna massa pengar Alex började med småsaker som snattning, låna mopeder, springa ärenden åt äldre killar. Men det var där han hittade sin plats. Det handlade inte bara om pengar, det handlade om respekt. Om att synas. Om att ha kontroll i en värld där han aldrig haft det tidigare. Sen att se upp till dom äldre. Alexanders framtidsplaner är att bli stor i staden, bli väldigt kriminell, tjäna pengar, sedan skapa ett nätverk som verkar vara helt lagliga men istället olagliga, sen bara vara en vanlig karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt seriös och rolig rp. Har drygt 2000 timmar på fivem många av dom timmarna är på unive så känner att jag kan allt om roleplay samt olika roller. Jag vänder mig hit för att jag har så bra minnen härifrån

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ifall man typ har gängkrig så låter man båda partnerna vinna, istället för att mitt gäng vinner hela tiden, roligt för båda partnerna vinner ibland, och att man aldrig ska vara bäst i ett scenario utan att bara ha kul, alltså att inte vinna eller fly men om man rånar någon och det kommer polis så ska man ju försöka fly och göra det realistiskt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har jag, lärt mig otroligt mycket, vill helst inte berätta

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Random death match, man tillexempel går och dödar/slår nån utan nån andledning, Powergaming, man kör i typ 200 och kraschar men rpar inte att man kraschat, utan åker bara där ifrån

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka