Accepterad Wrabbe. | Medlem ansökning [lorry10dh06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wrabbe.

Aktiv Medlem
Meddelanden
488
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Wrabbe.

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter Andreas Edinn han är moddig smart och omtänksam han älskar sin stad han bor i han bor i sina bilar som han älskar han har tidigare jobbar som polis, Ambulans ,Securitas , Räddningstjänst, Marja-lisas. han har massor med erfarenheter han flyttade nyss in till Unive city igen efter att ha bot i Norrland i nåra år men är änkligen flyttat in igen och trivs bra han har många vänner och så han drömmer och en Täsla han kan bo i och drömmer om att få jobba som polis igen. han har varigt sjukskriven länge efter ha ramlat från en balkong så är änkligen inte längre sjukskriven. han älskar bilar som jag sa han älskar och sälja bilar på pirren och så han älskar värkligen Unive city. han drämmer om att få börja om att få börja om med att jobba som polis eller något annat han har en står enpati för andra som jag sa så bor han i en liten bil som han har där han trivs det brukar vara ganska kallt på kvällarna därför han bor på pirren vid stranden han vaknar sedan går han alltid upp och börjar sälja bilar ha

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Amirs mål är att bli en bra person och kunna jobba på autoexperten och bidra med mycket goda saker och försöka bli chef där. för amirs dröm jobb är att jobba med bilar och trimmar såna saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket bra rp på den högsta nivån, så det verkligen blir ett bättre rp vid min sida, och få servern så mycket bra som möjligt och bara sprida bra saker, och göra allt för serverns utvecklingar, och rp. och tillföra sjukt bra rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska kunna spela ett scenario för kunna bidra till bra rp och ha kul och inte bara tänka på att man ska vinna eller bara få sin egna makt i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, när man var ny börjare typ 2022 och hade precis kommit in i fivem. men nu har jag lärt mig att man inte ska vdm folk med bilar. eller använda sin bil som ett vapen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming= att man tar information från riktiga livet in till servern/spelet. NLR= T.ex om man dör och han som dödade mig heter samir så ska jagh inte kunna komma ihåg det efter och försöka hitta han för igentligen ska man inte veta vad som hände eller vem det var.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nopp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka