Accepterad Wrabbe. | Medlem ansökning [lorry10dh06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wrabbe.

Aktiv Medlem
Meddelanden
488
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Wrabbe.

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter Andreas Edinn han är moddig smart och omtänksam han älskar sin stad han bor i han bor i sina bilar som han älskar han har tidigare jobbar som polis, Ambulans ,Securitas , Räddningstjänst, Marja-lisas. han har massor med erfarenheter han flyttade nyss in till Unive city igen efter att ha bot i Norrland i nåra år men är änkligen flyttat in igen och trivs bra han har många vänner och så han drömmer och en Täsla han kan bo i och drömmer om att få jobba som polis igen. han har varigt sjukskriven länge efter ha ramlat från en balkong så är änkligen inte längre sjukskriven. han älskar bilar som jag sa han älskar och sälja bilar på pirren och så han älskar värkligen Unive city. han drämmer om att få börja om att få börja om med att jobba som polis eller något annat han har en står enpati för andra som jag sa så bor han i en liten bil som han har där han trivs det brukar vara ganska kallt på kvällarna därför han bor på pirren vid stranden han vaknar sedan går han alltid upp och börjar sälja bilar ha

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Amirs mål är att bli en bra person och kunna jobba på autoexperten och bidra med mycket goda saker och försöka bli chef där. för amirs dröm jobb är att jobba med bilar och trimmar såna saker.