Accepterad Tobbe96 | Medlem ansökning [lorry10dh06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tarzann

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? snorren96

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tobbe svensson 32 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Trevlig, härlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tobbe svensson född o uppväxt i Stockholm har haft en väldig bra o trevlig uppväxt han har haft många vänner Tobbe tog skolan väldigt seriöst han gick ur skolan med väldigt bra betyg och valde o flytta hemifrån vid tidig ålder Tobbe valde då o flytta till unive staden dar han har tänkts sig i sin snara framtid att skaffa ett jobb med sin fina vän Tobias svensson Tobbe e är väldigt förtjust i bilar så med d pengarna Tobbe tjänar ihop ska han skaffa en riktigt fin bil o se vart livet tar han

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan återigen bidra med en fantastik rp där jag framförallt kommer att fokusera på vanlig medborgare rp o sikta på att försöka göra de bästa sociala rpn som går

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte alltid måste fokusera på att "vinna" varje scenario som man deltar i. Exempelvis så skulle jag som polis kunna genomföra en ordentlig förhandling under rån som leder till att motparten får en chans att fly under en eventuell biljakt i stället för att storma in och gripa alla de första jag gör. Enligt mig är det väldigt viktigt att man kan spela för motpartens vinning då rpn på servern överlag förbättras, vilket bidrar till att det blir mycket roligare att spela och scenarierna blir oftast bättre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har hänt men senaste gången var för några månaders sedan då jag vart bannad för jag råkade ha mobilen uppe när jag var död så jag tappade min medborgare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja Combat logging innebär att man går ut ur spelet mitt i ett pågående scenario, VDM innebär att man använder bilen som ett vapen, RDM innebär att man dödar någon utan anledning, Metagaming innebär att man till exempel säger på discord till nån samtidigt som man rp:ar kom och hämta mig vid torget ligger död, Copbait innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet genom att till exempel gasa förbi de i 250 km/h.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kan komma på

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka