Accepterad frankciaga | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frankciaga

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198916581928/

Ditt Hex-ID: 110000139003a28

Vad är din discord tagg? cokain langare#1935

Vem var det som bannade dig? ARiGAT0

Hur lång tid var din ban? 29 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte jätte snabbt och krocka sedan med en kille. sen åkte jag därifrån och brydde mig inte, jag åkte sedan därifrpn som inget hade hänt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis krockat med en grabb, man ska ju rpa bra och låstas som om man har ont och sånt, men jag åkte därifrån, om jag bara hade stannat kvar och RP-at bra, väntat på en ambulans då hade inget ban hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. et var absolut jag som giorde fel, jag borde ha stannat på platsen och giort en mycket bra rp. enligt mig giorde jag mycket fel då. men jag ber om ursäkt jag ska ej göra om det handen på hjärtat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har läst alla regler och lärt mig hur man skaffar jobb och sånt. och har lärt mig att inte prata om discord

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat kvar på platsen. tillkallat på ambulans, kollat hur han mådde och så vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut!!!! jag ska aldrig göra om detta igen, handen på hjärttat

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka