Nekad svampbob67 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svampbob67

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? svampbob67

Vem var det som bannade dig? elias

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-20 190226.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte gjorde det jag igentligen skulle

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i min bil sen krockar jag med en unive bil och dom får tydligen inte ont eller något så dom åker dirket till mig och tar fram vapen och riktar helt utan anledning trodde jag för jag hade ingen aning om vilka det var så då åkte jag bara iväg för jag inte viste vem det var så jag trodde det var utan anledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde lite fel men jag tycker dom också gjorde det så jag känner att 1 vecka var överdrivet lång tid så jag vill ha kortare tid om det ör möjligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej de har jag inte jag har blivit kickad en gång när jag var helt nu på servern så kommer inte ihåg det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja pratat med dom och lyssnat och sen om det skulle vara nån random person utan anledning så skulle jag bara kunnat klippt det istället för att åka iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag förstår nu att jag borde stannat och rollspelat situationen istället för att köra därifrån. det var ett misstag från min sida och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka