Nekad Foxiz | Ban överklagan [Eddie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foxiz

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Antskon/

Ditt Hex-ID: 11000010a6fb973

Vad är din discord tagg? Foxiz#6925

Vem var det som bannade dig? Philip ingame men ingen aning på discord

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du fick en klackesko i huvudet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var otrevlig i ett support ärende och det kommer inte att återupprepas och jag ber om ursäkt för hur jag betedde mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte riktigt vad som hände innan jag blev bannad. Var i ett support-ärende dagen innan och var arg för att min designer roll var borta och då satt jag först med nizze och han sa att en admin hade sagt att jag var en idiot så jag blev arg. sedan blev jag indragen till där alla satt och snackade och jag var arg först men sen så blev att lugnare när alla fick säga sitt. Sen så sa philip att jag skulle aktivt leta efter problem på servern och då ifrågasatte jag de och sa "jag är designer och ingen 3d-grafiker, det är ditt jobb att hitta problemen och mitt jobb att designa saker" Efter det så vart de ganska tyst och sedan fick jag tillbaka min designer roll. Dagen efter så avgick jag som designer för skulle iväg mycket under sommaren och hade inte riktigt tid och jag ville satsa mer på min Youtube. Så jag skrev i verifierad kanalen "Tack för min tid som designer på denna server, har valt att avgå för ska satsa mer på min youtube och har tappad intresset för designing, Lycka till Philip och tack för allt". Det var de jag skrev. Sen så skrev philip att han uppsakttar om man tar kontakt med honom före en avgång och jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev. Sen åkte jag till Ikea för skulle köpa nya möbler till mitt rum och när jag kom hem så var jag bannad från både dc och ingame så jag tänkte vadfan är de här nu då. Försökte ta kontakt med staff om varför jag blev bannad men vart ghostad så jag drog min egen slutsatts att det måste vara det jag sa i supportärendet dagen innan. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag sa och jag vill gärna spela på Unive och börja göra content på Youtube igen på servern. Har på de senaste klippen fått över 1000 visningar och kände att det äntligen började ta fart men då blev jag bannad. men jag ber som sagt så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och det kommer inte att återupprepas. Skulle gärna vilja be om ursäkt till philip personligen om det går.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom att jag var ganska otrevlig och jag står för de och ber om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit avstängd för Powergaming och halv OOC men det var när jag var ny till servern, när den hette Multistaden. Har blivit bannad 3 gånger med denna på 8 månader så ganska bra iaf:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte varit så otrevlig och haft en bättre attityd mot staff och jag ber om ursäkt för de och jag menade inte de jag sa utan jag var bara arg just då i stunden men som sagt det är ju lätt att vara efterklok.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att inte vara otrevlig och alltid ha en trevlig och bra attityd oavsett vad som hänt eller hur arg du än är. Om ni unbannar mig så kommer jag bevisa att jag inte är någon taskig eller otrevlig människa utan raka motsatsen. jag är ju också en människa och jag fattar att ni tog åt er av vad jag sa men jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka