- Meddelanden
- 26
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-bansen-sk9b — FiveM, Permanent
Anledning: Skriver att staffs är idioter i rep kanalen
Bannad av: Shabbe
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag gjorde en minus rep på zero_br1ks för att när jag skrev help ig så tryckte han bara på löst istället för att lösa det, men då så blev jag litte arg så jag gjorde en minus rep som jag skrev --------------------rep @ZeRo_Br1ks största idioten.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag vet att de va en staff diss, men jag tänkte inte på att den va så grov att jag skulle få pban av det, men jag fattar att de va ett misstag av mig jag var bara lite arg och tänkte inte på att det skulle bli så stora konsekvenser och jag ber även om ursäkt till zero_br1ks, jag tänkte inte efter.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? inte göra staff diss och inte va så hetsig med hur jag känner.
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag vet vad jag gjorde för fel och det kommer inte hända igen, och ber som sagt om ursäkt till zero_br1ks, hoppas att ni förlåter mig och jag vill fortfarande spela på unive. Mvh greven
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut