Dubbelpost fortniteellerbabage | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fortniteellerbabage

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? fortiniteellerbabge

Ange ditt födelsedatum 29 April 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har många kompisar som är det och då har jag sett hur de förbättra servern och serverns RP. Och jag vill göra samma sak och för att kunna förbättra serverns RP. Då jag vill det bästa för Unive. Jag vill hjälpa folk att komma in i rpn på rätt sett. Jag vill också kunna hjälpa nya spelare på rätt sett genom att vara aktiv och alltid hjälpa dem. Och jag har velat bli MA länge nu.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer vara skit aktiv på medlemskaps intervjuer och forumet. Jag vill kunna vara där för alla spelare för jag kommer ihåg själv när jag var ny och inte riktigt fick så mycket hjälp. De kollade aldrig forumet och tog aldrig mina intervjuer så man satt där och väntade bara. Men det är därför jag vill bli MA för att folk ska kunna få hjälp i början och verkligen komma in i RPN på rätt sätt som medborgare.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla på bästa sätt man kan oavsett om man har en dålig dag eller inte för att det är ju viktigt att alla känner sig välkommna till servern och då måste man ju bemöta alla på bästa sätt så det är ju skit viktigt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill kunna vara där för alla nya spelare så att alla känner sig välkommna till servern. T.ex alltid bemöta dem på bästa sätt och alltid vara trevlig på forumet men viktigast intervjuerna. Så att alla känner sig trygga och vill fortsätta på unive så länga som möjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag vill kunna vara där för alla nya spelare så att alla känner sig välkommna till servern. T.ex alltid bemöta dem på bästa sätt och alltid vara trevlig på forumet men viktigast intervjuerna. Så att alla känner sig trygga och vill fortsätta på unive så länga som möjligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ag skulle ha i ansvar att vara trevlig vara så aktiv som möjligt kolla forum och ta intervjuer så mycket som möjligt skapa en bra gemenskap och se till så alla följer unives regler och bara vara allmänt trevlig mot alla på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag går skolan från 08:15 till 14:45 och när jag kommer hem så sätter jag mig och går in på unive och är aktiv i ca 5 tim förutom på måndagar och onsdagar får då har jag fotbolls träning från 18:30 till 20:00. Men på helger kanske jag är aktiv 8 tim om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kommer vara jätte aktiv och hoppas vi ses i staff teamet MVH: Fortiniteellerbabage

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka