Nekad Forslars | Sjukvården Ansökan [Exritez] [Henke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders Tegnell

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
13
Ange ditt födelsedatum: 23 Augusti 2004

Vad heter du på discord? Forslars#8529

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 169

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Minst 2 timmar per dag.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 2 timmar varje dag.

Hur många timmar har du på FiveM? 169

Vad heter du? Anders Tegnell

Hur gammal är du? 25 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att jag vill göra nytta i staden igen. Jag tänkte ta tag i mitt liv igen och göra något bra igen. Jag tycker personligen att det är super kul att få vara ambulans personal och att få hjälpa de personerna som behöver hjälpen. De skadade ska självklart också få vård.

Varför ska just du bli anställd? Jag vill bli anställd för att jag vet själv att med mig så kan ni räkna med förbättring och utveckling i staden. Jag tycker även det är super kul att arbeta tillsammans med mina kollegor och rpa på andra folks skador eller problem. De som redan är ambulans personal brukar knappast vara aktiv på natten eller sent på kvällen men med mig så får ni en extra natt arbetare! Jag vill bara göra Unive staden en bättre plats och kunna få möjligheten att höja min rp nivå också. Jag ser detta som en möjlighet och hoppas därmed att jag får anställningen

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja det har jag, Jag vet vart man byter om, medicinskåpet, bilarna alltså vart man ställer in och tar ut bilarna från garaget. Sedan vet jag hur jag ska rpa på andras skador och göra HLR om det behövs. Jag vet och förstår vad jag kommer träffa på i arbetet också. Med det menar jag folk som vill in på röntgen skanning eller till och med föda barn vilket är lite väl komplicerad. Jag tar inte det som exempel utan det har jag själv varit med om och fått arbeta med tidigare.

Berätta vad HLR är för någonting Hjärt- och Lungräddning som används i akut nöd och även det första akuta hjälpen behandlingen. Detta används då personen inte har pulls, inte andas eller vid agonal andning. Med andra ord ggör man HLR när personen fått hjärtstopp eller andningsstopp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. man pratar med respekt och säger helst korta meningar som samtidigt är tydliga. inget lall i radion heller.

Har du några andra frågor? Nej

Grattis din ansökan är godkänd
Det är bara att sätta dig i väntar på chefen på discord så tar vi dig så snabbt vi kan :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka