- Meddelanden
- 275
- Reaction score
- 7
Blacklist-referens
ID: 895 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: Fusk
Personal: Elias
Datum: 2026-05-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag går in på unive tänkte ba hänga lite sedan får en prio där alla börjar åka så väljer också att åka sedan när vi har skottat så plockar jag en som va död till sjukan och när vi är vid sjukan så sitter ja kvar i min bil och är AFK då jag tänkte göra nägot bakom skärmen. Innan ja hinner göra något så hör ja ljudet att man drar mig till nån kanal i Discord och det va krim support där 3,4 staffs bad mig dela skärm samt inte stänga av spelet och stänga av medel.
Gör så som dom säger och när echo saken är på 70% så behöver jag stänga akut så jag tog bort echo och lämna support då jag inte hade tid.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar ansvar och sådant kommer inte hända har spelat på unive nu i nått år och aldrig fuskat eller använd crosshair osv .
Lagt cirka 10k på unive och förlorat redan allt innan ja åkte på blacklist men valt att börja om igen o fortsätta rpa på denna servern.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att stanna kvar och inte lämna support IAF Inte när det gäller pc cheack och att de tror jag fuskar eller något sånt
Varför ska vi ge dig en till chans? Då jag aldrig fuskade och om ja hade fuskat så hade jag tagit ansvar och faktiskt velat betala 1990kr för att kunna spela på unive igen men nu när jag inte har fuskat men åkte endå på blacklist för fusk så vägrar jag betala 1990kr då ja hade hellre velat lägga dom pengarna på unive alltså donera för något ja faktiskt vill ha som gorilla då ja torskade min gorilla 2 gånger tidigare på unive men endå byggt upp o börjat om o fortsätter spela på unive .
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej det har jag inte då jag valde att lyssna och stänga av medel o alla records appar så jag inte skärmfilmar och lägger ut unive montage som elias o baconpanaka sa ..
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja