Nekad Foppa.... | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

foppaklocka

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
78
Ditt discord namn: foppaklocka

Ditt Hex-ID: steam:11000014b99bdff

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem samt 30 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? Bubbelgum

Varför tror du själv att beslutet togs? Under ett scenario när polisen kom och sökte igenom mig utan tillåtelse och utan misstanke, kände jag att de ej följer serverns riktlinjer för realistisk RP. Polisen använde också F6 menyn utan att ha interagerat med mig på ett RP- jag att det inte följde servmässigt sätt. Detta gjorde att jag jag att lämna spelet. Jag förstår att detta kanske tolkades som att jag undvek RP-situationen, men det var inte min avsikt min rollspelupplevelse inte var rättvis, och därför valde jag att lämna spelet det var inte att bryta mot reglerna utan att försöka undvika en situation som kändes orättvis och inte i linje med serverns normer. Jag skulle vara tacksam om ni kan överväga min överklagan och ge mig en möjlighet att fortsätta spela.

Hur är beslutet felaktigt? Jag fick ett vapen av en krim som gav mig ett smutsigt vapen (När jag ej var krim) det var ett tag sedan jag märkte att jag hade vapnet när polisen F6 abusa för att söka igenom mig jag valde att lämna då jag ej ser att det är rättvist att man kan bli dömd för att man fick ett smutsigt vapen av en krim. Eftersom att jag inte ville bli dömd för något som jag ej har gjort tyckte jag att det var bättre att lämna spelet och sätta mig i support vilket jag gjorde då gav jag en staff ett vapen och då tycker jag att man kan ge straff lindring då jag gav ett vapen till staffen när jag ej var krim

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jBUw5LOEZn6djJ0mH?invite=cr-MSw4UnUsMzE4NzM3MTU5LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka