Inaktuell Foppa.... | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

foppaklocka

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
78
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: foppaklocka

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? På grund av min förmåga att och samarbeta effektivt. Jag är bra på ansvarstagande och gillar att bidra till en positiv och server. Jag har också en vilja att utvecklas och lära mig nya saker, vilket gör att jag kan anpassa mig till olika situationer och behov som kan uppstå. jag kan bidra till att skapa en bra stämning mellan alla spelare. Samt är jag riktigt lojal mot servern och alla spelare

Jag har erfarenhet från tidigare staff arbeten där jag har haft ansvar för olika mål och jag är alltid öppen för att ställa upp i staff-team jag tror på att en positiv attityd av sig på hela teamet och bidrar till att skapa en bättre arbetsmiljö för alla staffs samt alla spelare jag är bra på att ta ansvar för mina uppgifter inom staff -teamet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rpn inte är super bra då det skjuts för mycker det är knappt någon social rp när det gäller gäng. Sendan kommunikationen mellan spelarna och staffsen vissa staffs kan banna för att en person har visat klipp men den som blev bannad fick ej visa stitt perspektiv vilket inte fungerar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Detta ska vi lösa genom att samarbeta och komma fram till olika lösningar till olika typer av problem. Jag tycker vi borde ta hårdare åtgärder en sak jag tycker unive borde införa är att sätta en gräns på hur mycket man får skjuta under t.ex en dag. Genom att göra detta så kommer det förmodligen minska mängden orealistiska skjutningar och skapa en mer trovärdig och bättre rp miljö. Samt istället för att banna någon direkt så kan staffen sätta sig i samtal med personen ig där de kan snacka om att han ska sätta sig i support.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara tydlig i kommunikationen med både medlemmar och staff-medlemmar om en konflikt uppstår mellan medlemmar eller inom staff-teamet ska man hantera det på ett lugnt och professionellt sätt är avgörande. du ska kunna lyssna på alla parter och inte vara partisk. Som staff-medlem är du en förebild och en förebild för medlemmarna ska följa reglerna och god attityd. Man ska även hjälpa till i olika scenarion om något har hänt i support. Och att arbeta med andra staff-medlemmar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska lägga upp ett schema vilka dagar jag ska vara mer aktiv än andra dagar som t.ex lördagar är ledig då då kan jag vara mer aktiv än om det skulle vara onsdag te.x och någon dag ska jag ta och rpa då det är en viktig del inom staff teamen att rpa en stund så man ej glömmer bort vad som kan vara sunt förnuft osv. Jag kommer att vara aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har mycket erfarenhet som staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation jag tror ej att det passar mig då någon som ligger mellan 10-12 år kanske donerar 200 kr vill jag ej vara den som råkar illa ut även om det står i användarvillkoren

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka