Accepterad Flowwy | Ansökan till Servervakt [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? ollebollee

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Går i skolan från ca 8:30 - 15:00 varje dag. Om jag hinner så är jag aktiv innan jag drar till skolan. Sedan är jag aktiv under hela eftermiddagen och oftast kvällen också. Jag är väldigt aktiv på discord, forumet och servern så det är lätt att komma i kontakt med mig. På helger så är jag aktiv på morgonen, lite under dagen och sedan flera timmar under kvällarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i ca 1-2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det går ej att bifoga en bild men jag har försökt. Jag har varit bannad en gång tidigare för VDM. Men min ban blev borttagen ca 15 min senare via en ban överklagan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att för enkla staffs arbete och att ta hand om servern och få bort allt lallade i RP:n. Det är en servervakts jobb att hålla servern så seriöst som möjligt och kunna varna folk som lallar runt på t.ex sjukhuset där det ofta sker mycket lallande. Då kan man t.ex först varna de en gång, och om det inte sker förbättring så kan man kicka de. Jag skulle säga att hela grejen med en servervakts jobb är att kunna hjälpa staffs så de inte får det lika stressigt som det ibland kan vara.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive eftersom att jag vill kunna bidra med något mer än att bara spela som vanligt på servern. Jag har nog som mål i framtiden att en dag kunna gå med i staff teamet och då tänker jag att servervakt kan vara en ganska lugn bra början då jag själv kan lära mig mer med tiden och förbättra mina egna kunskaper inom RP. Jag vet att det ofta förekommer mycket lall på servern och det sådant som jag vill kunna vara med och stoppa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sina roller till sin egen fördel, det skulle t.ex kunna vara att man hotar någon i ooc att de får en kick om de ej t.ex ger mig den här saken IC. Att abusa sin roll kan vara att alltid ge sig själv en revive om man dör eller alltid ge revive till sina polare vilket ej är okej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka