Nekad fllehhh | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fllehhh

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081428279/

Ditt Hex-ID: steam:110000142d39537

Vad är din discord tagg? flehxx

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-21 003245.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för lite insyn i hela scenariot och för jag gjorde ett beslut som inte var jätte bra men ser sämre ut i dåligt perspektiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av flera gängbilar efter jag för första gången gått med i ett gäng, jag saknade därför förmågan att ta det lungt i situationen och försökte hastigt ta mig ifrån sjukhuset och polis stationen där jag blev jagad, men jag är rätt så ny till unive och så, därför trodde jag det räkte att jag skapade ett litet avstånd bara för att få skjuta, men där fick jag lära mig utav bannen att man måste vara mer diskret, vilket jag hade koll på men inte tänkte på under stressen då jag bivit pittad, behövde rpa på skador och på något sätt försöka överleva och skjuta tillbaks på de som sköt mot mig, för första gången i ett gäng och relativt ny till unive och roleplaying så blir det en del att tänka på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte, men jag tycker det hade varit mildare och kanske blitt en varning om man tog alla insyner och hela scenariot i tanke.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har varit nybörjar bans och när jag inte hade läst igenom reglerna så noga, typ som powergaming och sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså som sakt försökte jag ta mig ifrån sjukan och trodde jag skapat tillräckligt med avstånd, men jag kunde kört längre ifrån och till ett mer diskret ställe och skjutit där istälet, tänkte inte på polis stationen och så, känns riktigt surt asså så lätt att undvika.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har försökt följa asså alla regler till grunden för att undvika ban, har klips där man ser att jag rpar på varenda skada och är helt galet försiktig med allt jag gör och så blir jag bannad för jag gör ett mistag som lätt hade kunnat undvikas, känns riktigt jobbigt nu på lovet då unive typ är det ända jag spelar nu för tiden och ville ha lite skoj nu på lovet och bannen går ut precis när det slutar så det är riktigt surt, självklart ska jag göra just det annorlunda men resten jag gör på unive ska jag fortsätta med för jag är riktigt noga och försiktig med reglerna, det jag behöver tänka på är att inte bli så stressad och hellre skriva en /help om andra bryter regler mot mig, som de gjorde nu när de pittade och vdma.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka