Accepterad fllehhh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fllehhh

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081428279/

Ditt Hex-ID: steam:110000142d39537

Vad är din discord tagg? flehxx

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-22 143616.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett hetsigt val genom att skjuta en bit bort från polis stationen vid sandy.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Jagades av tre gängbilar i sandy, de pittade mig, vdmade mig och mer, till slut dog jag, och då följde jag NLR regeln och RPade på att jag inte viste vilka det var, men det gjorde inte dem, efter att vi fått in lite social RP så väljer mot parten att skjuta mot mig, vilket gör att jag får upp pulsen lite och kör därifrån, jag blir jagad lite till, tills jag till slut bestämmer att jag vill skjuta för att få bort dem, jag märker att jag kört till sandy polis station och sjukhuset, och då kommer jag ihåg att jag inte får skjuta där, så jag svänger där ifrån och tror att det räcker med ett litet avstånd därifrån, men det märkte jag direkt att jag inte fick, då jag hoppar support och får reda av Nedz att man ej får det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bilivit bannad innan för powergaming, och en falsk ban och en annan gång för vdm, alla var när jag var helt ny och inte hade koll på alla regler, den andra kommer jag inte ihåg alls.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det första jag hade gjort var att försöka lösa situationen utan någon våld, som man ska. Därefter när de skjöt märkte jag att det inte gick, så jag skulle kört till något diskret ställe när de följde efter mig (t.ex en isolerad återvändsgränd) och skjutit där istället, eftersom det verkade vara den ända utvägen i scenariot, jag hade också skrivit en /help för att ge staffs koll på att de bröt regler mot mig när de vdmade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka