Nekad flingan11111 | Ban Överklagan [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flingan11111

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435317215/

Ditt Hex-ID: steam:110000157eb7fdf

Vad är din discord tagg? _flingan

Vem var det som bannade dig? D.M5AN

Bild på banmeddelande: unive ban M5an.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att m5an bannde mig för att jag inte utveklade senariot til ldet fulla, jag vet att jag skulle kunna göra det men just i detta tillfälle så tänkte inte jag på det för vad som har änt tidigare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej jag och min polare rånade 2 pers för det satt och hetsade på sjukan och sa att dem skulle döda oss, skjuta oss, osv, när vi får ta g på dem så säger dem att" vi med vita västar kommer döda alla er" "Aboudi du komemr inte leva länge till vi komemr efter dig" (jag hetre abodui ingame) Så när dem har sagt detta så vill jag ju döda dem som när en vit väst för att inte jag ska vara i fara, så då åker jag runt och letar tillslut så får jag syn på dm och åker efter, jag börjar rikta mot han men han kör iväg, vi har en jackt på typ 5 min tills deras bil krashar och jag hoppar ut och dödar alla 3 i bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det va en felaktig ban för att just i detta senaiot finnt det inte jätte mycket att göra för att dem va 3 stycken i bilen så att om jag hande hoppat ut och riktat så hade dem 110% skjutit mig, visst jag skulle väll kanske köra iväg men min bil rök och va jätte skadad. Men jag fattar att jag inte kanske borde dödat att där utan ksk ringt nån under jacken elr väntat lite på min polare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivigt bannad för detta tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns väll nåt jag skulle kunna göra visst jag skulle kunna försöka åka iväg men efter som m min bil rök så valde jag att döda dem, jag vet att jag borde utvekla senariot men hur vet jag inte riktigt för detta senariot va rätt svårt att utvekla

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid utvekla sitt senario så mycket det kan och tänka på att både parterna i senariot ska ha kul och inte bara hoppa ut och skjuta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka