Nekad Flax | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flax

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Flax#4776

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan spela kanske 3-4 timmar på vardagar men på helger ungefär hur länge som helst.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 20 Augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 stycken

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv som hjälper till i servern och hjälper support o staff att göra sitt jobb en person som kan alla regler samt en vanlig spelare som har en roll som hen ska kunna hantera för att kunna utveckla servern. Vi har även lite fler kommands som vi kan använda oss av för att avklara en uppgift vi fått. Om någon lallar på marja Lisa exempel som servervakt har man rätten till att kicka/banana personen för lall.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit SV tidigare så har erfarenheter och man behöver SV för det finns en del som bryter regler när staffs inte ser, då underlättar det för mig och staffsen att jag bannar dessa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är något som icke är bra, och det är basically att du använder perms i situationer du inte ska använda dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka