Nekad fknpundare09 | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fknpundare09

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tino

Vad är ditt discord namn? karlssontino5

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar Embertssen 2009-07-10-8579

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, omtänksam och tycker om att jobba

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Intresse för att trimma och bygga bilar och intresse för poliser/securitas och framtidsplaner äe att bli securitas

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och seriöst rollspel, där jag fokuserar på att skapa intressanta och trovärdiga scenarion både för mig själv och andra spelare. Jag är bra på att anpassa mig till olika situationer och försöker alltid sätta RP först, även om det inte alltid gynnar min karaktär. Jag tycker det är viktigt att bidra till serverns atmosfär och hjälpa till att bygga en levande stad.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte alltid försöker vinna eller ha övertaget i varje scenario. I stället fokuserar jag på att skapa bra RP för alla inblandade, även om det innebär att min karaktär förlorar eller råkar illa ut. Jag tycker det är viktigt att bygga på berättelsen och skapa scenarion som känns trovärdiga och engagerande för både mig och andra oavsett utgång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja men att man ska bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en liten gnutta adhd och autism men inget som märks av.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka